XXL Nutrition

Bridge of pauze inlassen?

Mikes1982

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Hallo,

Zit nu momenteel in week 10 van 500mg Test-E pw was de bedoeling deze door te trekken tot 12 weken.

Nu zet ik sinds 1 week ook 2iu hgh pw ernaast, welke ik na 2 weken opvoer naar 3iu en na een maand op 4iu pd.

Nu was ik van plan in eind Augustus de volgende kuur te starten de hgh laat ik dus sowieso doorlopen. Dus op het moment dat ik de kuur start zit ik al op 4iu pd.

Omdat het mischien wat dicht op elkaar zit is het mischien beter een bridge in te lassen van 125mg test per week voor 2 maanden? En dan gelijk te beginnen met de aas. Tijdens de bridge van 2 maanden zet ik dan 4iu hgh ernaast.

Of zeggen jullie het is beter na de 12 weken test na te kuren met clomid en armomasin en dan een pauze in te lassen ipv 2 maanden te bridgen op lage dossis test. ( de hgh blijf ik sowieso wel door zetten)

>wk1-26 5iu hgh p/d
>wk1-6 50mcg igf-lr3 p/d
>wk9-22 500mg sustanon e p/w
>wk9-22 600mg bold p/w
>wk9-22 400mg mast e p/w
>wk23-26 150mg test p eod
>wk23-26 100mg mast p eod
>wk23-25 4mg methyltren eod
>wk28-33 1 cap arofixen p/d
>wk28-33 3x25iu hmg p/w

Mvg Mike

als je toch meteen door wilt knallen, zou ik een bridge doen van 4 weken en daarna meteen high dose.
vind 2 maanden bridge te lang, hoe sneller je klaar bent hoe beter voor je herstel

• Topic Starter Topic Starter
Is het wel verstandig om na de 12 weken test nog een nakuur te doen samen met de low dosis test? Of dit achterwege laten 4 weken 125mg test e zetten en dan starten met de nieuwe kuur?

Is het wel verstandig om na de 12 weken test nog een nakuur te doen samen met de low dosis test? Of dit achterwege laten 4 weken 125mg test e zetten en dan starten met de nieuwe kuur?

je doet geen nakuur in een bridge, je zet enkel low dose test rond 100mg voor 4 weken en daarna knal je weer op hoge dosis

Oke bedankt voor de info, enigste wat ik mij afvraag is werkt mijn zaakje nog als ik 10 maanden ON ben geweest? Zet wel hcg 500iu pw erbij.

Oke bedankt voor de info, enigste wat ik mij afvraag is werkt mijn zaakje nog als ik 10 maanden ON ben geweest? Zet wel hcg 500iu pw erbij.

10 maanden is wel heel lang natuurlijk, herstel zal sowieso zwaar zijn.
regelmatig bloedprikken bij je arts/ziekenhuis om je herstel in de gaten te houden is wel aan te raden

10maanden on...wat wil je bereiken podium plaats of gwn amateur word indd een lang herstel

Ja had zelf liever de kuur later ingepland zodat ik na deze kuur mijn lichaam weer kon laten herstellen.

Maar ik moet helaas voor lange tijd naar het buitenland in begin van het komend jaar dus dan red ik het nier meer de geplande kuur te doen.

Dus nu vroeg ik mij af wat beter was om een kortje pauze incl nakuur te doen of gewoon een bridge.

Ga alles zeker goed in de gaten houden de kuur komt dat nu zo ongeveer uit te zien:

wk1-12 500mg test e p/w
wk10-15 50mcg igf-lr3 p/d
wk10-12 2iu hgh p/d
wk13-16 3iu hgh p/d

wk13-16 100mg test e p/w (bridge)

wk17-33 5iu hgh p/d
wk17-30 500mg sustanon e p/w
wk17-30 600mg bold p/w
wk17-30 400mg mast e p/w
wk30-33 150mg test p eod
wk30-33 100mg mast p eod
wk30-32 4mg methyltren eod
wk35-40 1 cap arofixen p/d
wk35-40 3x25iu hmg p/w

Nog aanmerkingen hier op iemand? Zit nu in week 10 van de kuur.

Iemand trouwens ervaring met de Sandoz Omnitrope?

Nakuur zou ik langer doen. Derde van de kuur is al 11 weken. Met lange kuur zou ik rekening houden met langer herstel. hoe lang heb je dan nog de tijd voordat je weg moet?

Tot Feb, wat zouden jullie aanbevelen als nakuur en hoe vinden jullie de rest van de kuur er uit zien?

Niemand die nog advies kan geven hier over?

Ja had zelf liever de kuur later ingepland zodat ik na deze kuur mijn lichaam weer kon laten herstellen.

Maar ik moet helaas voor lange tijd naar het buitenland in begin van het komend jaar dus dan red ik het nier meer de geplande kuur te doen.

Dus nu vroeg ik mij af wat beter was om een kortje pauze incl nakuur te doen of gewoon een bridge.

Ga alles zeker goed in de gaten houden de kuur komt dat nu zo ongeveer uit te zien:

wk1-12 500mg test e p/w
wk10-15 50mcg igf-lr3 p/d
wk10-12 2iu hgh p/d
wk13-16 3iu hgh p/d

wk13-16 100mg test e p/w (bridge)

wk17-33 5iu hgh p/d
wk17-30 500mg sustanon e p/w
wk17-30 600mg bold p/w
wk17-30 400mg mast e p/w
wk30-33 150mg test p eod
wk30-33 100mg mast p eod
wk30-32 4mg methyltren eod
wk35-40 1 cap arofixen p/d
wk35-40 3x25iu hmg p/w

Nog aanmerkingen hier op iemand? Zit nu in week 10 van de kuur.

Ziet er wel goed uit maar zou alleen de dosering omhoog gooien. Na een kuur en bridge reageer je niet zo goed meer op 500sust met wat erbij.

Nakuur idd langer nemen. En laat je bloed prikken na de kuur. Je herstel zal best wel wat tijd in beslag nemen. Ik ben ook lang on geweest en een lang herstel gehad. Heeft bij mij 5maanden geduurd voordat ik was herstelt.

Wat zou je als nakuur aanbevelen welk product en voor hoe lang?

Tamoxifen, Aromasin en HMG
De aromsin zou ik iets van 4 tot 6weken nemen. De rest voor zo lang als nodig is.

Dus arofixen is gewoon goed aangezien deze 2 stoffen gecombineerd zitten in een cap.

Hmg hoe lang zou ik deze laten doorlopen? En is dus een maand bridge op 100mg test beter dan bv 2 maanden niks (alleen hgh en igf) en dan de kuur te starten?

Of is die tijd sowieso erg kort voor herstel en beter een bridge gebruiken? Alvast bedankt voor de info. Gr

Binnen 8weken kan je wel herstelt zijn na een kuur van 12weken. Maar moet je toch echt ff bloed laten prikken. Ik weet dat velen dat niet doen maar is zo gebeurt. Als je huisarts niet wilt meewerken laat het dan doen bij medimark.nl. Voor 120euro heb je al je stuur hormonen en leverwaardes gecheckt.

Je doet 6weken met een kitje HMG.

Binnen 8weken kan je wel herstelt zijn na een kuur van 12weken. Maar moet je toch echt ff bloed laten prikken. Ik weet dat velen dat niet doen maar is zo gebeurt. Als je huisarts niet wilt meewerken laat het dan doen bij medimark.nl. Voor 120euro heb je al je stuur hormonen en leverwaardes gecheckt.

Je doet 6weken met een kitje HMG.

120 euro is duur man, bij de huisarts is t zeker 3x zo goedkoop. Huisarts is verplicht eraan mee te werken als jij je bloed wilt laten checken, anders zeg je toch gewoon dat je na een andere huisarts gaat

Ja klopt. Maar in de praktijk werkt dat soms anders.

Terug
Naar boven