AndroidHealthClinic

Bridge of pauze inlassen?

• Topic Starter Topic Starter
Maar kan het geen kwaad voor het herstel als ik in die time ''OFF'' hgh en igf door laat lopen?

Stel mijn bloedwaarden zouden niet hersteld zijn na die 2 maanden was het dan dus verstandiger geweest low dose test 4 weken en door knallen?

Mischien verstandiger anders om de kuur wat in te korten anders? Iemand suggesties?

Niemand verder info ? of aanmerkingen wat anders zou kunnen?

Sommige (huis)artsen doen moeilijk inderdaad. Vooral de mannelijke, over het algemeen... meer haantjes gedrag.
Beter een vrouwelijke arts uitkiezen, of erna vragen, werkt veel prettiger.

Ben nu klaar met mijn 12 weken Test-E. Wat raden jullie nu aan 4 weken 100mg Test-E als bridge en dan de kuur die in topic staat doorzetten?

Of andere op of aanmerkingen wat ik beter zou kunnen doen?

je moet onthouden dat je herstel natuurlijk ook erg traag zal verlopen na zo'n lange tijd on.
voor de rest kunnen wij niet zeggen of je weer moet gaan kuren of niet, dat is je eigen keuze en verantwoordelijkheid!
mocht je nog door willen gaan, dan kan je idd 4 weekjes op 100mg en dan weer high dose

persoonlijk:

2 maandjes rust,
receptoren weer bijna leeg, oftewel giga reageren op je kuur weer.
waarom bouw je je GH zo op?
zo bang voor cts?

ik zou maandje bridge doen, en daarna weer knallen! zo ga ik het na de zomer ook doen. Ben nu 5/6 maanden on en(tegen die tijd 7) en dan neem ik een maandje 125mg in de week en misschien wat clen (schijnt receptoren schoon te maken) en dan weer een dikke knal kuur! dan 3 maanden maanden nakuur, bloed pikken (kijken of ik weer naar normaar herstel en dan weer on. Als ik in die 3 maanden herstel blijf ik daarna langer on

Terug
Naar boven