Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
klopt, verschilt sterk per arts, ben paar dagen terug weer bloed gaan prikken bij huisarts.
kerel legt letterlijk t formulier voor me neus 'ga je gang'.
chiller kan niet
Sommige (huis)artsen doen moeilijk inderdaad. Vooral de mannelijke, over het algemeen... meer haantjes gedrag.
Beter een vrouwelijke arts uitkiezen, of erna vragen, werkt veel prettiger.
je moet onthouden dat je herstel natuurlijk ook erg traag zal verlopen na zo'n lange tijd on.
voor de rest kunnen wij niet zeggen of je weer moet gaan kuren of niet, dat is je eigen keuze en verantwoordelijkheid!
mocht je nog door willen gaan, dan kan je idd 4 weekjes op 100mg en dan weer high dose
ik zou maandje bridge doen, en daarna weer knallen! zo ga ik het na de zomer ook doen. Ben nu 5/6 maanden on en(tegen die tijd 7) en dan neem ik een maandje 125mg in de week en misschien wat clen (schijnt receptoren schoon te maken) en dan weer een dikke knal kuur! dan 3 maanden maanden nakuur, bloed pikken (kijken of ik weer naar normaar herstel en dan weer on. Als ik in die 3 maanden herstel blijf ik daarna langer on