AndroidHealthClinic

Bridge voorstel

Al Calogero

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Hallo People,

Ik ga vandaag mn 8ste week in met TestE 250/MastE 400/TrenE 400. Ik had een kickstart met winny 50mg pd voor 4 weken.

Ik was eerst van plan om mn eerste kuur op 10 weken te houden maar ik krijg meer last van een schijfje onder mn rechtertepel en lichte puffy nipples. Ik heb van week 5 tot 7 Nolva gebruikt om dit tegen te gaan. Eerst 6 dagen 20 mg, 1 dag 30 mg, 7 dagen 40 mg. Na een paar dagen groeide het welliswaar niet meer maar het werd ook niet meer kleiner. Vandaar dat ik er mee gestopt ben en het tijdens de bridge wou gaan aanpakken met Letro.

Ik ben nu van plan om mn 8ste week af te maken, vervolgens 4 weken te bridgen op 125 TestE en hierna mn tweede kuur op te pakken met 250 Test E/200 Mast E/400 Tren E.

Wat denken jullie..
1: Bridge 4 weken aanhouden of zoals de meeste doen gwn 6 weken gaan bridgen?
2: Lichaamsvorm wat ik nu heb bereikt met mn kuur is wat ik voor ogen had en wat ik wou behalen. Genoeg droge massa gepakt en mooi droog geworden. Ik wil nu alleen nog dikker onder de 10 procent gaan, richting de 7/8%. Ik twijfelde dan om MastE en TrenE gewoon op 400 te houden, zoals nu, of TrenE op 600 te zetten en MastE op 200. Alleen... Ik lees op veel plaatsen dat de verhouding 200MastE en 400 TrenE beter is om nog droger te worden samen met 250TestE. Iemand hier ervaring mee?

Beter ga je eerst kijken waarom of je gyno krijgt ipv gyno te ontwikkelen in kuur A, kuur A af te breken, een boel extra medicijnen in je fl**ker te gooien tegen gyno en vervolgens de gyno-verwekkende kuur A precies zo te herhalen :')

• Topic Starter Topic Starter
Ik breek mn eerste kuur niet helemaal af. Ik twijfelde vanaf het begin al om 8-4-8 te doen of 10-4-6. Nu ik dit heb is mn keus makkelijker gemaakt.
Dit is mn derde kuur. Mensen praten erover dat er geen tren-gyno bestaat en in principe ben ik het daarmee eens maar bij mn tweede kuur zat ik op test 500/tren 200 en ik had er vrijwel geen last van, miss op het einde vanaf week 8 lichtjes. Op t moment toen ik stopte met de tren en alleen nog doorging met test 500 verdween et bijna helemaal vanzelf, een tijd na mn kuur was et helemaal weg. Ik blijf denken dat et met tren te maken heeft. In het vervolg neem ik er iets preventiets bij tijdens mn kuur

tren gyno kan door prolactine komen he... dan ken je letro vreten wat je wilt helpt niks. neem dostinex/cabergoline.

• Topic Starter Topic Starter
tren gyno kan door prolactine komen he... dan ken je letro vreten wat je wilt helpt niks. neem dostinex/cabergoline.

Je hebt gelijk man, thanx voor de headsup.. Heb dit zovaak gelezen en heb er helemaal niet aan gedacht.. Damn. Dan ga ik maar eens kijken wnr ik dit in huis kan hebben en dan 0.5 mg 2 x per week. Als allerrrlaatste wnr dit niet werkt ga ik over naar letro.

Iemand nog tips voor bridge?

Ja, doe een bloed test. Het KAN idd door de prolactine komen, als je prolactine al hoog was. Als dat niet het geval was heeft Tren het alleen verlaagd en ga jij medicijnen nemen voor niks. Same goes for Letro. Check je bloedwaarden en bepaal aan de hand daarvan wat je gaat doen.

Vlgns mij zit in een andere topic dat prolactine gyno niet eens kan.... Vlgns mij zou je dus alleen witte uitscheiding krijgen vanuit je tepel als je hoge prolactine had samen met tren, maar meer ook niet.... Zou nigmaals de topic doornemen dat hier laatst is geopend..

Terug
Naar boven