Fitness Seller

Bridge vraag!?

straight up

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m73
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
Mede BB'Rs!

Ik heb net 14weken deca, test e, dianabol, proviron achter de rug!

Week 1-14 500mg test e pw
Week 1-14 400mg deca vanaf week 5 600mg pw
Week 1-4 40mg dianabol vanaf week 3 60mg pd
Week 4-14 25 mg proviron pd

Nu wil ik door bridge naar test e, tren e, mast e en winstrol tabs.

Wat nu mijn vraag is ga ik nu meteen na die 14 weken 4-6 weken bridge 125mg test e pw?

Of ga ik nu eerst 2 weken 500mg test e only doen om misschien die libido dip minder groot te maken om dan na die 2 weken ng 4 weken te bridgen op 125mg pw?

Ik hoop dat dit wat duidelijk is :)!

Lijkt mij dat je gewoon 6 weken bridge doet dan op 125mg. Maar hoop dat je er goed over hebt nagedacht Bro, Deca » Bridge » Tren is wss een lang en zwaar herstel i.c.m. zo'n lange tijd ON.

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt mij dat je gewoon 6 weken bridge doet dan op 125mg. Maar hoop dat je er goed over hebt nagedacht Bro, Deca » Bridge » Tren is wss een lang en zwaar herstel i.c.m. zo'n lange tijd ON.

Ja goed over na gedacht. Ook over m'n na kuur voeg 6weken HMG toe naast arofixen. HMG het zou een wonder middel zijn in je pct!

Normaal had hier ook hgh bij gelopen. Dit laat ik even voor wat het is. Wil het uiterste uit aas halen voor ik hgh toevoeg.

Laatst bewerkt:
Dan toch maar gestart met m'n bridge aangezien er niet veel feedback Kwam :D!

4-6 weken 125mg test e

M'n proviron laat ik ook mee lopen 25mg pd

met 600mg deca per week zou ik nog even wat hoger in je test blijven zitten. Bouw je gewoon af tot 125 en 4 tot 6 weken lijkt me aan de korte kant. Ga je tren/mast/winny combineren? Lijkt me overkill.

Ja goed over na gedacht. Ook over m'n na kuur voeg 6weken HMG toe naast arofixen. HMG het zou een wonder middel zijn in je pct!

Normaal had hier ook hgh bij gelopen. Dit laat ik even voor wat het is. Wil het uiterste uit aas halen voor ik hgh toevoeg.

Ga er iig maar vanuit dat je na zo;n lange tijd on een half jaar tot een jaar nodig hebt om volledig te herstellen.

Wat betreft groeihormoon kan je net zo goed vanaf het aller begin toevoegen.
Het is namelijk geen troefmiddel om in te zetten wanneer je minder reageert op AAS want zolang je groehormoon neemt zal altijd een stuk meer massa op jaarbasis door zijn individuele werking.
Ik zie sommigen zelfs weleens schrijven dat ze spijt hebben dat ze het niet vanaf hun eerste kuur hebben genomen :D

Ga er iig maar vanuit dat je na zo;n lange tijd on een half jaar tot een jaar nodig hebt om volledig te herstellen.

Het is namelijk geen troefmiddel om in te zetten wanneer je minder reageert op AAS want zolang je groehormoon neemt zal altijd een stuk meer massa op jaarbasis door zijn individuele werking.
Ik zie sommigen zelfs weleens schrijven dat ze spijt hebben dat ze het niet vanaf hun eerste kuur hebben genomen :D

je bedoelt toch mij niet:D

met 600mg deca per week zou ik nog even wat hoger in je test blijven zitten. Bouw je gewoon af tot 125 en 4 tot 6 weken lijkt me aan de korte kant. Ga je tren/mast/winny combineren? Lijkt me overkill.

Ja dat was eerst m'n bedoeling 1ste week 500mg test e 2de 250mg en dan 4tot6 weken 125mg

Wrm overkill heb deze cycle nogal gedaan.. Wel is waar niet na een kuur deca en een bridge van 6 weken :)

Ben nu gisteren begonnen met 125 zou eventueel nog wat kunnen bij zetten deze week. Maar ik ga denk ik gwn op 125 houden we zien wel wat het brengt.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 09:17 ----------

Jaa idd eerlijk geantwoord het past momenteel niet echt in het financiële plaatje. Anders had er ook hgh bij gelopen hoor ;)

Terug
Naar boven