Fitness Seller

Bridgen

harvey34

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
7%
Ik wil 10 weken gaan bridgen met test-e, ik denk dat ik 250mg ew ga zetten, is dat voldoende?of juiste al teveel?doel is behoud massa en libido op peil houden.

is zat

kerel je gaat BRIDGEN niet kuren

• Topic Starter Topic Starter
kerel je gaat BRIDGEN niet kuren

jaja weet ik :), maar op toch snel op een stabiele waarde te zitten lijkt me een eerste inject van 500 toch juist goed?de waarde zal vervolgens nog iets stijgen door de lange halfwaardetijd toch?of zie ik het nu helemaal verkeerd?

Ik bedoel ook, als je 500ew wilt zetten dan kun je frontloaden op bv 1000mg, dus 500 frontloaden lijkt me nu niet zo gek op zich

Laatst bewerkt:
bridge is bridge. Dat de je tussen 2 kuren in

maat, een bridge doe je tussen 2 kuren. Neem aan dat in je afgelopen kuur ook test zat? dan zijn die waardes al op peil. Misschien kun je zelfs beter een week overslaan met prikken en dan op 250/w verder gaan.

maat, een bridge doe je tussen 2 kuren. Neem aan dat in je afgelopen kuur ook test zat? dan zijn die waardes al op peil. Misschien kun je zelfs beter een week overslaan met prikken en dan op 250/w verder gaan.

in mijn geval heb ik een wel een pct gedaan, en wil ik nu, na de pct de bridge gaan doen

Dat slaat natuurlijk als een tang op een varken om dat op die manier te doen

Dat slaat natuurlijk als een tang op een varken om dat op die manier te doen

was niet de planning in eerste instantie, maar mijn eigen test is gewoon te laag en dan ben ik in no-time van alle gewonnen spiermassa af, ik wil toch blijven kuren maar niet constant volle bak, daarom wil ik nu gaan bridgen om toch een fatsoenlijke hoeveelheid test in mijn lijf te hebben

Blijf gewoon off kerel, als je van mening bent dat je de massa niet kan behouden waarom ben je dan uberhaupt bezig? Het zal allemaal best lastig zijn maar die twaalf weken die je nog off moet zijn vliegen voorbij. PCT zit er al op je kunt nu niet meer bridgen, zie dit maar als je volgende kuur.

Blijf gewoon off kerel, als je van mening bent dat je de massa niet kan behouden waarom ben je dan uberhaupt bezig? Het zal allemaal best lastig zijn maar die twaalf weken die je nog off moet zijn vliegen voorbij. PCT zit er al op je kunt nu niet meer bridgen, zie dit maar als je volgende kuur.

+1

evt bij je volgend kuurtje, zou je erna over kunnen gaan denken om te kunnen gaan bridgen op 250 mg test e EW, om vervolgens na de bridge direct weer een kuurtje te doen.....

Je moet een keer off kerel, of je nu wilt of niet. Onze test waardes zakken ook in, en we leveren allemaal wat in na een kuur. Dat hoort er nu eenmaal bij. Als je aan bridge begint is het hek van de dam, geloof me.

Je moet een keer off kerel, of je nu wilt of niet. Onze test waardes zakken ook in, en we leveren allemaal wat in na een kuur. Dat hoort er nu eenmaal bij. Als je aan bridge begint is het hek van de dam, geloof me.

ik ben het er zelf mee eens, maar off gaan is nu geen optie voor me

bij jouw gewicht is 250 mg test wel voldoende normaal,hoeveel kuren heb je al gedaan? ik zou zelf 500 doen maarja moet je zelf weten

Jellyneck kliniek is beter op dit moment

Terug
Naar boven