Fitness Seller

bridging, cruising

Peiling Peiling bridging en cruisen

• zeker, waarom niet?

Stemmen: 6 12,0%
  • misschien, ik twijfel.

Stemmen: 18 36,0%
  • nee, ben bang voor eventuele klachten in de toekomst

Stemmen: 18 36,0%
  • nooit, bb is slechts een 2e hobby voor me

Stemmen: 5 10,0%
  • iets anders.....toelichten.

Stemmen: 3 6,0%

• Totaal stemmers
    50
Nee, bridgen vind ik niet iets voor recreatieve sporters.
Verder denk ik dat alleen hgh of igf een "medisch verantwoorde" bridge zijn.

• Topic Starter Topic Starter
2hard2die zei:
Nee, bridgen vind ik niet iets voor recreatieve sporters.
Verder denk ik dat alleen hgh of igf een "medisch verantwoorde" bridge zijn.

Niets zal je gains beter vast houden als test.
Igf en al die andere spullen doen dan veel minder en zijn in verhouding ook veel duurder.

tzt neem ik wel hrt. echt niets zo erg als rondlopen als een slappe ouwe lul.
die hrt laat ik dan wel voorschrijven door mijn vrouwtje :P

Maar over welke dosis praten we dan met HRT, is dat 250mg Test per 3 weken of?... Als het die dosis is kan je nog redlijk normaal kuren, maar als die HRT shizzle nu op 250mg week ligt in hoeveel mg's kom je dan uit bij je volgende cycle's ?

Per week zou ik zeggen.
Ja de kuren vallen dan iets zwaarder uit.

250mg test e per 2 weken is een 'normale' hrt dosering

Loo zei:
Bridgen met test, of met elk middel die je eigen axis plat legt vind ik voor de niet-pro gewoon klinklare onzin en voor p*ssy's.

Het is zelfs de vraag of de pro's tegenwoordig wél 365 dagen per jaar aan de AAS zitten.

axestream zei:
Het is zelfs de vraag of de pro's tegenwoordig wél 365 dagen per jaar aan de AAS zitten.

En dat blijft ook de vraag, want die gasten vertellen gewoon niks.
Ik denk zelf van wel....zoveel massa is niet vast te houden met enkel STH of iets dergelijks.

Zover ik weet van een semi pro, zit hij 3 maanden of , dus helemaal niets en de rest on.
De periode on bestaan ook uit HGH en IGF, waarschijnlijk ook Slin (hebben we het niet over gehad)
Tussen zijn kuurtjes door bridge hij met Primo. 250mg per week.
Werkt voldoende voor hem.
Hij zegt ook dat hij in zijn of periode ook echt niets gebruikt, behalve hoge doseringen Bcaa's en Glutamine.

ben wat info aant zoeken over bridgen.
Zou het goed zijn om te bridgen met 10 mg dianabol ?

Ik zou ook zeggen bridgen met sth,igf,slin.

ben wat info aant zoeken over bridgen.
Zou het goed zijn om te bridgen met 10 mg dianabol ?

Test houd je libido hoog en heeft meer positieve invloeden dan dianabol dus zou je voorkeur uit moeten gaan naar test.

Ik denk het volgende. Mijn lichaam kan 100 kilo vasthouden met zijn natuurlijke aanmaak van mijn eigen testosterone, indien je 120 kilo weegt en je stopt met kuren, dan denk ik toch dan je 250mg per week moet zetten om 120 kilo vast te houden. Anders val je toch weer terug naar die 100 kilo.

ik denk dat voor sommigen het bridgen mentaal beter is dan de steeds wederkerende dipjes die je ervaart na een kuur
ok, da's niet voor iedereen het geval, maar heb al genoeg mensen zotte dingen zien doen in een off-periode als ze terugvallen.(denk maar alleen aan zware depressies)

denk dat bridgen fysiek misschien slechter voor je is, maar mentaal kan het voor bepaalde individuen misschien beter zijn?is giswerk van mijn kant want heb zelf nog geen ervaring met bridgen

sth, igf1 etc allemaal ok, maar da's wat prijzig he
maar sowieso pas bridgen als bodybuilding meer is dan slechts een hobby vind ik

maareuh, zou het niks zijn om 10mg /dag dianabol te bridgen, er was hier een lid nl. "diver" die deed dat altijd ,en voor hem werkte dat goed.Maar wat denken jullie hiervan??

Het is een lage dosis maar het blijft wel een 17AA oral, niet echt best op lang termijn lijkt mij.

maareuh, zou het niks zijn om 10mg /dag dianabol te bridgen, er was hier een lid nl. "diver" die deed dat altijd ,en voor hem werkte dat goed.Maar wat denken jullie hiervan??

hey idd daar had ik ook naar gekeken of dianabol dacht ik of test suspension omdat halfwaardetijd heel hoog is moet je het wel in de ochtend nemen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/bridging-118045/
hier had ik ook wat over gepost check het even voor meer info wat denken jullie hierover??

Terug
Naar boven