MuscleMeat

brinta = vet?

davidvt

Cool Novice
Waardering
0
Zie hier veel brinta staan in schema's.

Maar dit is toch redelijk vet spul, en je wordt er snel dik van? Of zit ik er compleet naast?

brintz vet? Neej Haha veel koolhys goed voor sochtends en is evengoed als havermoutpap.

brintaa is het beste wat er is
in de bulk gewoon weer 2 pakken per week er door heen . elke shake gooi ik 2 dikke scheppen brinta in.

maar idd je zwelt er wel flink van op.

aaaaaaaaaaaaa ontbijt is dé belangrijkste maaltijd van de dag

ga je toch niet in je (langzame, energiegevende) koolhydraten snijden? je wilt toch presteren swa je weet tog zelluf

gewoon brinta nemen bradaaa

van koolhydraten wordt je vet man... kijk maar naar hoe vet kleine kinderen zijn die dagelijks brinta krijgen....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brinta= vet? Ja dat kan

Mogelijke scenarios zijn:

Je eet gewoon veel te veel brinta.
Je eet je brinta en ga je verder slapen.

brinta is goed voor je;)

Je zit er compleet naast

Brinta = de bom.

brinta komt mn neus uit man, al tijdje mee gestopt: als ik weer in de bulk zit na de zomer dan jas ik er weer 2 pakken p week erdoorheen

Brinta is Vet Cool

Dit gaat denk ik tegen de meningen in van de meeste hierzo, maar ik heb bewust gekozen voor brinta eruit te halen en gewoon véél brood te eten. Die koolhydraten in de ochtend kan je ook prima uit spaghetti halen. Dus smorgens is het voor mij moot kipfilet, spaghetti paar eieren en even later trainen. Werkt perfect.

Brinta krijg je echt zo'n brinta-plofkop van, en tis absoluut niet persee nodig om brinta te eten.

(tuurlijk wel afhanekelijk van wat je wilt bereiken)

Terug
Naar boven