MuscleMeat

brinta = vet?

brintaa is het beste wat er is
in de bulk gewoon weer 2 pakken per week er door heen . elke shake gooi ik 2 dikke scheppen brinta in.

maar idd je zwelt er wel flink van op.

Wahah 2 maar ?? in de bulk heb ik er 7 per week zeker goed spul, there's no life without brinta :p

Brinta, daar heb ik nog nooit van gehoord hier in België. Weet men iemand of men dat verkoopt in België ? en zo ja, waar?

Wat is het verschil tussen Brinta en goeie muesli?

Is dat een soort pap ofzo?

Brinta, daar heb ik nog nooit van gehoord hier in België. Weet men iemand of men dat verkoopt in België ? en zo ja, waar?

Wat is het verschil tussen Brinta en goeie muesli?

Is dat een soort pap ofzo?

Tarwevlokken die je door bijv je wheyshake kunt gooien of idd pap van maken. Ik geloof dat bijna alle Belgen hier op het forum het eten/drinken dus het is zeker te koop in België.

Ik eet het alleen in de cut... een paar (20) gram in mijn yoghurt en het wordt zo dik als ehm... iets dat dik is en mijn maag urenlang goed gevuld houdt.

Brinta is geweldig. :meal:

Tarwevlokken die je door bijv je wheyshake kunt gooien of idd pap van maken. Ik geloof dat bijna alle Belgen hier op het forum het eten/drinken dus het is zeker te koop in België.

waar kan je het dan kopen in België? In supermarkten toch niet denk ik, ik heb het goedje nog nooit zien staan om eerlijk te zijn

carrefour en delhaize;)

Brinta is in België in zowat elke supermarkt verkrijgbaar in die bekende gele doos, kijk maar eens goed in de rekken van de cornflakes.

Ga'm zelf altijd in de delhaize halen!

Terug
Naar boven