XXL Nutrition

britisch dragon

brompie zei:
ik zie daar nergens een emailadres staan kan iemand mij dat bezorgen
dank u

Ik denk dat mailen niet zoveel zin heeft, ze leveren waarschijnlijk alleen als je n pak euros op tafel smijt en zegt: Hey MF...ik wil graag 10 liter test en 100.000 dbols. :D

Dan vragen ze wel of je dr sambal bij wilt...

Precies. Heren, ontwaakt uit uw BD-droom, dit is alléén bedoeld voor wholesale, dus voorlopig ben je met je studiebeurs nog niet aan de beurt :D

Nog even over dat adertje DBC (en dus beetje off-topic):

Hoe bedoel je dat je daar bij een korte ester meer last van hebt? Het is toch gewoon de olie die de problemen geeft als die in je bloedbaan komt?

Trouwens waar leg je de grens met adertjes, haarvaatjes.
Jij had er met aspireren helemaal niets van gemerkt, toch? Ik kreeg laatst een luchtbelletje niet uit het halsje van m'n spuit. Wat ik dan doe is verticaal injecteren. Bij het aspireren vormt dan bovenin de spuit een vaccuum waar het luchtbelletje in wordt opgenomen. Bij het injecteren laat ik het allerlaatste beetje van de vloeistof en het luchtbelletje dan gewoon in de spuit zitten. Maar goed, laatst bleef het belletje in de hals zitten. Dus ging ik net zo hard door met aspireren (3ml vaccuum op 2ml vloeistof) tot het belletje wel losschoot. Toen kwamen er uiteindelijk ook een paar miniscule bloeddruppeltjes in de spuit. Ja logisch, dacht ik. Er zit altijd wel ergens en haarvaatje en als je zo hard gaat trekken...

Onverantwoord risico? Ik heb geen last gekregen, geen duizeligheid, geen pijnlijke spuitplek.

Probeer maar es Tren dan.

Dan weet je wat ik bedoel.

Alleen Trenbolone kan instanteen longembolietje veroorzaken.
Oorzaak: Het ongewild in deb loedbaan brengen van een miniscule hoeveelheid Tren die meteen op de longtakken slaat. Bij mij ging het nog iets anders in z'n werk.

Er is genoeg op het net over te vinden, over deze hele Tren-bijwerking-materie en de zogeheten 'Tren-cough' en ik wens 'em niemand toe.
Weet inmiddels wel hoe ik me moet gedragen zin zo'n geval om verdere probelmen te vermijden.

Oke dus het ligt wel specifiek aan de Tren.

t*ring, het is ook ECHT niet voor beginners, Tren. Doe je wel een beetje voorzichtig DBC? :D

(Nogmaals: De ene transdermal is de andere niet. Heb meerdere keren gelezen dat PLO gel veel minder stankoverlast geeft dan DMSO en dat je er wel degelijk op kunt groeien. In ieder geval geen Tren-cough dan....)

Nogmaals: Ik zeg niet dat je NIET groeit op die PLO-shit maar het effect is stukken minder!!! Lees goed!!
Het kost een bom duiten, en dan wil je, althans ik wel, er het maximale resultaat uithalen.
Jij hebt gewoon geen zin in die injects of ziet het niet zitten, begrijp ik best, en je zoekt positieve feedback voor je PLO-plannen.
Maar ik zeg je nogmaals:
Het zal wel degelijk werken, maar lang niet zo goed als injects, en is het dus zonde van je geld!

Enne, dit is mijn tweede kuur met Tren, heb de eerste keer alle stations van oppassen meegemaakt dus dit veteraantje weet wel wat ie doet :D

Oh enne, Thor, als je die stankoverlast eenmaal hebt geroken...ook al geeft PLO-gel 'veel minder last'...je hebt die last liever helemáál niet...als je nog een kans wil maken bij de dames en je familie nog liefhebt...believe me!

Hehehehehe!!! :D

So far for the positive feedback.
Had ik ook serieus niet van je verwacht hoor. Het was een beetje net als met de "oja DBC, vertel nog es over Dbol, hoe zat dat ook alweer?" van gisteren.

Toch heb je me inmiddels wel overtuigd.
Van twee dingen eigenlijk:
Geen Tren-transdermal en geen Tren-injects voor Thorbeest. :D
(Nog niet in ieder geval, zolang er genoeg andere leuke dingen zijn)

DBC01 zei:
Probeer maar es Tren dan.

Dan weet je wat ik bedoel.

Alleen Trenbolone kan instanteen longembolietje veroorzaken.
Oorzaak: Het ongewild in deb loedbaan brengen van een miniscule hoeveelheid Tren die meteen op de longtakken slaat. Bij mij ging het nog iets anders in z'n werk.

Er is genoeg op het net over te vinden, over deze hele Tren-bijwerking-materie en de zogeheten 'Tren-cough' en ik wens 'em niemand toe.
Weet inmiddels wel hoe ik me moet gedragen zin zo'n geval om verdere probelmen te vermijden.

ik had die trenhoest een heeeel klein beetje...bij gebruik van pgf2 heb ik het soms veel erger....d8 dat ik ooitgelezen had dat tren de pgf2 waarde verhoogd wat die hoest veroorzaakt...ergste bijwerking van tren was bij mij toch niet kunne slape en het zweten tijdens het slapen(als dat lukt:))..groete

Terug
Naar boven