Fitness Seller

Britney Spears deed twee zelfmoordpogingen

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
HOLLYWOOD - Britney Spears heeft twee keer geprobeerd zelfmoord te plegen. Dat stelt schrijfster Ian Halperin in de ongeautoriseerde biografie van de zangeres die ze binnenkort publiceert.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geruchten over een zelfmoordpoging van Spears gingen al langer. "Ja, het is waar", zo zegt Halperin.

Het is algemeen bekend dat het bergafwaarts ging met Spears nadat zij scheidde van haar man Kevin Federline. Ze vertoonde vreemd gedrag en werd tot twee keer toe opgenomen in een kliniek.

Drugs

Volgens Halperin was de scheiding met Federline niet de enige oorzaak van Spears' problemen. De schrijfster onthult ook dat de popzangeres problemen had met drugs.

Halperin bracht de afgelopen achttien maanden door in de intieme vriendengroep van Spears. Zij heeft al haar ervaringen opgeschreven en is van plan deze dit najaar onder de titel Stalking Britney uit te brengen.

Aasgieren

Volgens Halperin wordt Spears omringd door "aasgieren".
"Haar naaste medewerkers zijn achterbaks en helpen haar de vernieling in", stelt Halperin.

De schrijfster zegt dat het boek niet kwetsend is tegenover de zangeres. "Britney is een goed mens", beklemtoont ze.

Eerder schreef de journaliste al openhartige boeken over Kurt Cobain en Celine Dion.
http://www.nu.nl/news/1619800/62/'Britney_deed_twee_zelfmoordpogingen'.html

Interessant nieuws zeg.

Tjah, ben benieuwd hoelang zij nog gaat leven.

ja dat krijg je als die onzekere meisjes teveel geld verdienen en zichzelf kapot maken aan de drugs

leuk he, beroemd zijn?!

Gadverdamme die foto :s

Zou me echt niks boeien als ze zou sterven. Beetje ver van m'n bed nieuws.

Weer de zoveelste biografie. Grappig dat het tegenwoordig in is om een bibliografie te schrijven terwijl je nog geen 30 bent. :duh:
Verder snap ik niet wie nu geïnterseerd is om dergelijke boeken te lezen, niveau is immers nihil. Zal toch weer goed verkopen, genoeg dommerikken in de wereld.

Laatst bewerkt:
Wie koopt er dergelijke onzinboeken toch :x

bi·blio·gra·fie (dev; bibliografieën; bibliografisch, bibliograaf)
1 beschrijvende lijst van boeken
2 leer van de uitwendige beschrijving van het boek
:P

geloof niet dat ze het zelf geschreven heeft hoor

Je moeder, je zusje, je vriendin, je kapster, dat meisje dat naast je zit op school, moet ik verder gaan?

Maakt niet uit of ze het zelf geschreven heeft, vind het gewoon belachelijk dat je een boek schrijft over je leven als je nog maar rond de 30 bent.

Mijn moeder betwijfel ik ten zeerste, aangezien die iets betere literatuur gewoon is. Maar inderdaad het gaat gekocht worden en dat vind ik jammer, bestaat zoveel betere literatuur als dit.

Halperin bracht de afgelopen achttien maanden door in de intieme vriendengroep van Spears. Zij heeft al haar ervaringen opgeschreven en is van plan deze dit najaar onder de titel Stalking Britney uit te brengen.

Dit wijf Halperin schrijft het boek. Ze zegt dat er allemaal aasgieren om haar heen zijn, zij zelf dus ook anders schreef ze geen boek over Spears

Leave Britney allone!

Ik mis in deze thread toch nog toe de woorden 'attention' en 'wh*re' ;)

Dan krijgen we nog meer girl-look-a-likes die voor de camera gaan huilen om hun idool met rust te laten, is dat nou echt wat je wilt BigT?

Terug
Naar boven