XXL Nutrition

Britney Spears deed twee zelfmoordpogingen

Helaas is het bij "poging" gebleven.

attention wh*re

Er was laatst Satruday Night Live op Comedy Central met Britney, was uit 2000 dus ze was pas 18. Een mooi blond vrolijk meisje was het en vanaf 2004 ging het bergafwaarts. Ik vind het wel zonde van haar hetzelfde met haar zusje die nu al een kind krijgt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :heart:

• Topic Starter Topic Starter
Er was laatst Satruday Night Live op Comedy Central met Britney, was uit 2000 dus ze was pas 18. Een mooi blond vrolijk meisje was het en vanaf 2004 ging het bergafwaarts. Ik vind het wel zonde van haar hetzelfde met haar zusje die nu al een kind krijgt.
Klopt heb het ook gezien. Toen was ze nog lekker.

Erg jammer, om mensen kapot te zien gaan:(

Aan de andere kant: Who gives a ****! Its Britney!

swu1w9.jpg

vind het eerlijkgezegd ook een klein beetje erg voor haar
al van in het begin is ze enorm bekritiseerd geweest (hit me baby one more time enzo) ze is ook gegroeid tot een enorme popster maar veel van hun levens worden toch ook serieus kapot door de paparazzi en de pers enz.
En als je daar dan niet mee om kan gaan, ja dan is het natuurlijk rap te laat.

En drugs, ja das haar eigen fout dan, keur ik niet goed.

twee mislukte pogingen ... ofwel een prutser ofwel aandachttrekkerij.

Het is zeker zwaar naar voor die meid. Het is eenzaam aan de top en je zal altijd een lading gezeik over je heen krijgen. Ze had niet op voorhand kunnen weten hoe het zou zijn om door de hele wereld beoordeeld te worden toen ze ****ing 16 was. De meeste mensen zouden al eerder gekraakt zijn.

ze is er al beter aantoe!

Een zelfmoord poging is kansloos en gewoon een schreeuw om aandacht, dan wil je niet dood, maar aandacht.

Als je dood wilt dan lukt het wel...

(Lijkt mij dan)

Er is veel lef nodig, om jezelf naar het dodenrijk te sturen.

Een zelfmoord poging is kansloos en gewoon een schreeuw om aandacht, dan wil je niet dood, maar aandacht.

(Lijkt mij dan)
Inderdaad, wat is er nu makkelijker dan zelfmoord plegen. Jongens toch..zitten ze daar te prutsen met mesjes en pillen, ik bedoel spring gewoon van het dak van je eigen huis, kop naar beneden.

Er is veel lef nodig, om jezelf naar het dodenrijk te sturen.
Volgens mij moet je juist veel meer lef hebben om vechtend door het leven te gaan. Zelfmoord is de makkelijke uitweg.

(Lijkt mij dan)

Polsen overdwars doorgesneden is ook zo'n geval. Als je echt dood wilt, snijdt je je slagader over de lengte van je arm door. Ben je heel snel gehemeld.

zuip snuif wijf

???
Zeg ik iets verkeerds?
Sommige mensen hebben angst om dood te gaan hoor.
Als ze op het punt staan, dan gaat er heel wat door hun kop heen.
Ze denken bijvoorbeeld aan hun geliefden die ze in de steek laten en hoe het is om dood te gaan. Er is inderdaad lef nodig om het leven te doorstaan tot je dood, maar dat is lef wat in gradaties voorbij komt. Dit is lef wat in 1x naar voren komt, gepaard met angst en heel veel verdriet. Waarom denken jullie dat Joran van der sloot nog geen zelfmoord heeft gepleegd? En nog meer van dat soort gevallen?

Terug
Naar boven