AndroidHealthClinic

Britneys lijfwacht: "Ze bukte om me haar vagina te tonen, meneer de rechter"

Britney is in tegenstelling tot veel vrouwen wel een selfmade miljonair, dus respect!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

erg slim van hem

Sinds ik sterren uitmelk, maak ik de gains van mijn leven.

In de periode dat ze er zo uitzag zou ik toch ook geschokt zijn en nee zeggen.

n:ANd9GcR6n5-fYxf51zyE7BfrJ-T0TLlSDxAsKNgaAGtbW-Vvn71Y0KE&t=1&usg=__xsBKEXi3d2sEBeeBi2R_EX02Bm8=.jpg

aah ik had zo geile gedachtes over haar tot dat jij met zulke foto's kwam:mad:

Die man moet zich schamen. Hoe durft hij zo'n gerespecteerde vrouw in een slecht daglicht te zetten.

...

Laatst bewerkt:
Ok buiten die schokende foto's van hierboven gerekend
icon11.gif
, blijft Britney een paalbaar chickie [Afbeelding niet meer beschikbaar] Die lijfwacht verdient sowieso al genoeg aan haar en krijgt de kans om dagelijks een chickie te naaien waar minimum 1/10 van de ganse wereldbevolking zich al ooit op liggen rukken heeft [Afbeelding niet meer beschikbaar] Ik vind Fernando gewoon een hoowmoow
icon12.gif

Leave Britney ALONE!!! :janken:

hij heeft toch geljik? met het geld dat hij uit die rechtzaak kan halen kan hij veeel beters krijgen dan baldy

hij heeft toch geljik? met het geld dat hij uit die rechtzaak kan halen kan hij veeel beters krijgen dan baldy

Als ie nu nog kans maakte die rechtzaak te winnen zou ik het verstaan. Maar 12 miljoen euro om perongeluk een heerlijke pruim te zien??

Hij kon toch zijn handjes voor zijn ogen doen als hij dit niet wilde zien :roflol:

Als ie nu nog kans maakte die rechtzaak te winnen zou ik het verstaan. Maar 12 miljoen euro om perongeluk een heerlijke pruim te zien??

Hij kon toch zijn handjes voor zijn ogen doen als hij dit niet wilde zien :roflol:

in preuts amerika kan het goed zijn dat hij dit nog wint, daar win je zelfs een rechszaak als je per ongeluk een tiet te zien krijgt tijdens een inflight movie

Dit gedrag verbaast me niet van zo'n h**r. Ik vind trouwens wel dat ze haar tot de laatste cent mogen pluimen voor die homo.

+ 1

Vind die Britney maar een walgelijk wijf. De oren bv.. En die foto van haar grot was ook allesbehalve smakelijk te noemen. Nu ziet ze er gewoon weer iets beter uit door allerlei cosmetische ingrepen (wegzuigen dubbele kin enz).

12 miljoen omdat je een k*t zag? :roflol:

+ 1

Vind die Britney maar een walgelijk wijf. De oren bv.. En die foto van haar grot was ook allesbehalve smakelijk te noemen. Nu ziet ze er gewoon weer iets beter uit door allerlei cosmetische ingrepen (wegzuigen dubbele kin enz).

Lady Gaga is natuurlijk veel smaakvoller :p

Zelf geld verdienen door anderen leeg te plukken. Normaalste zaak ter wereld, gewoon doen!

Terug
Naar boven