Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anders cardio je toch meer om de vocht kwijt te raken? Moet er niet aan denken om overal, op school of op werk steeds rijst met tonijn te eten.
Ik eet 4x per dag rijst met kip/vis/beef en wat groente (plus de rest)
Kook alles wat ik op werk eet in het weekend.
Rest zoals ontbijt en voor/na training vers.
Niet zoveel werk vind ik.
Inderdaad. Ik doe precies hetzelfde, maak zondags me eten voor de gehele week. Paar pannen vol, afwegen en in bakjes in de vriezer. Avond ervoor eruit en koud opeten.
Kip ook in de vriezer? Is mij altijd geleerd dat je ontdooid spul nooit weer in vriest om het daarna weer te ontdooien.
.Nadeel van brood vind ik dat de kcal's niet aantikken![]()
wat voor brood eet je dan?
Het brood dat ik heb heeft 150 kcal per 100 gram, vind ik redelijk veel calorieën voor maar 100 gram, want 100 gram zijn amper 2 sneetjes en daar heb je zeker niet genoeg mee.

wat voor brood eet je dan?
Het brood dat ik heb heeft 150 kcal per 100 gram, vind ik redelijk veel calorieën voor maar 100 gram, want 100 gram zijn amper 2 sneetjes en daar heb je zeker niet genoeg mee.
dus..Klopt, eet je er 6 en wat kip als beleg zit je op 600 kcal ofzo, schiet nie op![]()

Kan maar zo, eet je er 6 en wat kip als beleg zit je op 600 kcal ofzo, schiet nie op![]()
dan mik je er nog wat gebakken eieren op dan zit je zo op 1000kcal

Uhu en zit ik de komende 4 uur vol. Eet liever kip/rijst of een dikke 200 gram oats met 80 gram whey en 10 ml olijfolie![]()
Ik eet 4x per dag rijst met kip/vis/beef en wat groente (plus de rest)
Kook alles wat ik op werk eet in het weekend.
Rest zoals ontbijt en voor/na training vers.
Niet zoveel werk vind ik.
Hoe bewaar je die rijst de hele week Om het nog lekker te houden?