XXL Nutrition

Brood

Zit veel zout in.

Wat hij zegt ^^ fobisch voor een beetje zout of gluten of granen of gewoon om het lekker ingewikkeld te maken voor "outsiders"...

Serieus, de meesten hebben geen idee waarom ze eigenlijk 3x per dag rijst met kip en broccoli vreten (en ik eigenlijk ook niet)

Misschien omdat ze niet teveel koolhydraten binnen willen krijgen (low-carb dieet).

puur vanwege het zout en geen andere reden.....

Ik eet brood, omdat je met brood relatief veel eiwitten kan stoppen. Een voorbeeld, 1 groot turkse brood snij doormidden haal dat witte brood erin eruit.(60% minder kh) gooi er 1 kilo gegrilde kipfilet erop 200g light smeltkaas uien bovenste stuk erop in de oven. Dan kom je op het volgende uit:
340 eiwitten
120kh
30v.
Moet je niet in 1x opeten delen in 4 :d zoiets zou ik niet kunnen eten met pasta of aardappels omdat ik dan meer kh nodig heb voor dat bepaalde eiwitten

• Topic Starter Topic Starter
kipfilet bevat toch geen 34!!!?

Hij doet er toch ook kaas op... En het brood is ook vast niet eiwitloos...

• Topic Starter Topic Starter
zijn plantaardige eiwitten.

light smeltkaas bevat 22 eiwitten, en dat zijn gewoon dierlijke eiwitten maar het gaat mij er niet om dat je veel eiwitten mee kan eten maar je kan met heel weinig vetten en kh enorm veel eiwitten binnenkrijgen zonder dat de smaak achter uit gaat.

jullie doen echt moeilijk om wat sneetjes fk die paar gram zout verbrand je zo in de sportschool...

jullie doen echt moeilijk om wat sneetjes fk die paar gram zout verbrand je zo in de sportschool...
Zout verbrand je??? Verwar je ze niet met koolhydraten? of praat ik nou dom :D

Zout is juist irritant omdat het veel vocht vasthoud...
Je eet al snel teveel zout aangezien het fawking overal inzit...

Laatst bewerkt:
light smeltkaas bevat 22 eiwitten, en dat zijn gewoon dierlijke eiwitten maar het gaat mij er niet om dat je veel eiwitten mee kan eten maar je kan met heel weinig vetten en kh enorm veel eiwitten binnenkrijgen zonder dat de smaak achter uit gaat.

Die Light smeltkaas klinkt goed, is dat cheddar?

Ik laat tegenwoordig zoutloos brood maken bij de bakker. Vind het even lekker als gewoon brood, dus waarom niet. Een beetje zout ben ik echt niet panisch voor, maar tegenwoordig is aan zoveel producten zout toegevoegd dat ik het mijd waar het mogelijk is.
En voor ik de bakker dit gevraagd had behoorde ik tot de categorie mensen die echt nooit brood at, maar altijd met bakjes rijst+kip in de weer.. Dan is dit toch wel een stuk makkelijker.

Ik laat tegenwoordig zoutloos brood maken bij de bakker. Vind het even lekker als gewoon brood, dus waarom niet. Een beetje zout ben ik echt niet panisch voor, maar tegenwoordig is aan zoveel producten zout toegevoegd dat ik het mijd waar het mogelijk is.
En voor ik de bakker dit gevraagd had behoorde ik tot de categorie mensen die echt nooit brood at, maar altijd met bakjes rijst+kip in de weer.. Dan is dit toch wel een stuk makkelijker.

Denk je ook echt dat je het terugziet in je fysiek, normaal brood eten of zoutloos brood eten?

Met AAS sowieso...

BB via Tapatalk

Heb ook en tijdje zoveel mogelijk zoutloos gegeten... Begon met brood vervangers. Havermout rijst etc.

Resultaat minder kracht, minder energie, lage bloeddruk en bijna van mn stokje tijdens deadlifts, jerknpresses etc.

Nu eet ik gewoon weer fatsoenlijk brood, doe ik heerlijk kruiden over mn kip, en voel me er topie bij.

Terug
Naar boven