AndroidHealthClinic

Broodbeleg tips en tussendoortjes?

bel112

Competitive Bodybuilder
Waardering
106
Lengte
1m82
Massa
88kg
Vetpercentage
43%
Hallo ik ben nu bezig met aankomen. Richtgewicht is +/- 85 kg en 1.82 zijn. maar in ieder geval ik eet wel genoeg daar ben ik zeker van. Ben niet zo'n mongolische ecto die denkt dat 6 boterhammen per dag genoeg is. maar... hier komt dus mijn vraag: ik heb op mijn boterhammen eigenlijk áltijd kipfilet/ kaas 30+ (minste vet!) of pindakaas op mijn brood. Maar wat is nou nog meer een beetje lekker en goed? ik ben een beetje inspiratieloos... En wat voor tussendoortjes kan ik nemen behalve fruit of noten?:o mischien ben ik gewoon blind dat het in de stickies staat.Alvast bedankt:D

ham.. is veel eiwit. kaas is veel eiwit.. vette vis soorten zoals tonijn uit blik in water, forel filet. rookvlees. kalkoen filet. alles staat wel op de verpakking..

surimi, moet je wel van houden. kost erg weinig
kwark op brood met honing (kan je ook mixen met melk als drink)
als tussendoortje neem ik vaak soepstengels (volkoren) en 20+ smeerkaas

als pindakaas je strot uitkomt;

heb je wel die met nootjes?:p 10x beter
doe er een laagje jam op!
wil je aankomen, paprika chips erboven op ( ja echt:D)

zalm is ook goed. zitten goed vetten in helaas is dat wel prijzig

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor die tips guys. Die zalm had ik ook al aan gedacht maar is inderdaad duur;) dan maar tonijn uit blik :eek: Ben blij dat ik deze site heb gevonden, veel behulpzame mensen

zalm in blik is toch niet zo duur? kwaliteit is iets minder als vers maar who cares:D

even duur als tuna

gaat het om de waardes of de smaak mijn vriend..:rolleyes:

iig goeie afwisseling voor tonijn, en die vetten zitten er echt nog wel in hoor:D

waar koop jij zalm in blik?:p nog nooit gezien. Bereid te proberen. thank for tip

broodbeleg tips: doe er wat sla bij maak er een lekkere sandwich van met een spread naar keuze:D

Tonijnsalade die sticky staat bij recepten.

3 eieren koken, tonijn uit blik en wat mayonaise erbij. Peper erop en binnenknallen.

Cottage cheese + tomaten + peper is ook goeie shit op men boterhammen.

Thanks mensen ! Lekkere recepten gepost ga er zeker een paar uit proberen!!!! Thanks

Rosbief, appelstroop, eieren, smeerkaas, tartaar/(bal gehakt)...

Tip: eet minder brood... Tenzij je brood lekker vindt..
Ik heb ook een tijdje 14-16 bth per dag gegeten, zou het nu nooit meer doen.
Wat ik nu doe: niet veel brood, maar gewoon belachelijk dik beleggen met tonijn. Daarbij eet ik elke dag meer kip nu, dat bak ik dan in een keer 1 kg, voor 5 dagen.
Ik vind brood moeilijk weg te krijgen op den duur, zeker in een (zware) bulk.

Inderdaad proberen niet téveel brood te eten
en verder zijn veel vleeswaren wel goed, mijd alleen die vette shit zoals worst.

en tonijn en andere vette vis is de shit!

hoop dat je er wat aan heb boj

is zalm ook goed als je wilt gaat cutten?

Terug
Naar boven