XXL Nutrition

bruine tren

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Ik heb onlangs finabolon aangeboden gekregen. Nu blijkt die ipv geel, bruin te zijn. Er hangt ook een soort van film in de vloeistof. Normaal of niet?

Kan je een foto doorsturen?
Maar uit ondervinding kunnen twee flesjes tren met hetzelfde lotnummer een verschillende tint hebben.

• Topic Starter Topic Starter
muscleboy zei:
Kan je een foto doorsturen?
Maar uit ondervinding kunnen twee flesjes tren met hetzelfde lotnummer een verschillende tint hebben.

Foto posten zal moeilijk gaan, sorry man... maar theoretisch kan tren dus wel bruine kleur hebben? Het lijkt wel of het water uit een beerput is die vloeistof :o

kan ooit wel ja, heb wel eens tren gehad met cola kleur ook maar ging er als een raket op.

• Topic Starter Topic Starter
hardgainers zei:
kan ooit wel ja, heb wel eens tren gehad met cola kleur ook maar ging er als een raket op.

Hehe nice om dat te horen... Kan het mss iets met de concentratie te maken hebben? Des te bruiner hoe meer milligrammetjes? :p

bravebeast zei:
Kan je dat eens uitleggen want hoe moet trenbolone oxideren?

Dat is een chemische reaktie door de temperatuur. maar normaal wordt de tren donker geel van kleur door sterk verhitten. Maar bruin door verhitten heb ik nog nooit gehoord.

Heb ook die bruine eens gehad en zweette me nest uit en stonk als een rund dus was wel goeie shit :D

Terug
Naar boven