Fitness Seller

Bruinen / tannen

met een zelfbruiner onder de zonnebank, weet alleen niet of het goed is voor je gezondheid..

Met melanotan moet je alsnog onder de zonnebank wil je goed bruinen, dus dat nadeel heb je toch al.

Vervelend voor de mensen met naaldenvrees, dat je het alleen maar kan spuiten ;)

Het is echt geen big deal, een minuscuul naaldje in je buikvet. Verder heeft het alleen maar voordelen tov zonnebanken. Het werkt wel sneller als je erbij zonnebankt, maar je huid is ondertussen wel veel beter beschermd tegen UV. Afgelopen zaterdag heb ik de hele dag in de zon gelopen zonder in te smeren en ik ben echt geen tikkeltje verbrand. Normaal was dat al 10x gebeurd.

Het makkelijkste is gewoon een spray tan te gebruiken:
Pak fake bake (in het weekend): fruugo.nl/fake-bake-flawless/p-1299132
en een goede maintainer (door de weeks): fruugo.nl/xentan-transform-gradual-tan/p-847474#i-0

geen spuiten, en geen kanker. Scheelt ook een hoop tijd, want 't sprayen kost max 5 minuten met fake bake en 2 minuten met de maintainer.
Geen oranje effect, gewoon bruin.

Ga gewoon naar zonnenstudio het hele verhaal dat zonnenbanken slecht voor je is is al lang niet meer bij tegenwoordig de nieuweste zonnenbanken. Kost meestal 10 euro per sessie (20min) na 2 - 3x geweest te zijn ben je al bruiner dan je van vakantie terug zou komen. Je krijgt er mooie tint van, meer energie/minder depressie en stuk vrolijker ;)

En waarom zouden de nieuwste zonnebanken niet meer slecht zijn?

Het is niet zo zeer de nieuwste zonnenbanken maar meer de normen die er zijn kwa straling van de zonnenbank en ook dat men tegenwoordig veel meer weet over het zonnen zelf.. het geeft zoveel positieve effecten met zich mee.

Betere doorbloeding door zonnen
Een verhoogde weerstand door regelmatig zonnen
Aanmaak van vitamine D onder de zonnebank

De straling van de zonnenbanken zelf moeten gewoon voldoen aan een aantal wetten en die is in Nederland bij zonnenstudio's gewoon goed. Natuurlijk zullen er altijd misschien slechte effecten aanhangen zoals huidkanker maar die kans is zo minimaal. Ik voel me zelf gewoon door regelmatig zonnen stuk beter erdoor en waarom zou je het dan niet doen? Omdat er een hele minimale kans is op huidkanker of iets? Als je tegenwoordig bijwerkingen van sommige medicijnen leest ''wat zeer zelden voor komt'' zou je het adn ook niet meer gaan slikken? of bepaald eten?

Injecties gaan gebruiken dat je huid gewoon donker gaat verkleuren.. dat kun je nooit iemand wijs maken dat dat gezond is ;)

Dus puur omdat het geinjecteerd wordt is het per definitie ongezond... Wat een k*tredenatie. Je hebt gewoon verschillende manieren om iets in je bloedbaan te brengen, en via je mond werkt bij deze stof gewoon niet. Injecteren is over het algemeen juist een van de veiligste manieren om iets in je bloedbaan te brengen.
Maar je hebt wel gelijk dat het een boel mensen aan gezond verstand ontbreekt, dus beter vermijd je dit soort discussies met die mensen.

En ook al blijf je binnen de normen om huidkanker te veroorzaken. Zonnebanken zorgt ook nog eens voor huidveroudering. Als je een kop vol rimpels wil op je 30ste moet je ook nodig 1-2 keer per week onder de zonnebank gaan...

Ik heb er ook geen zak verstand van maar ik vind gewoon heerlijk zonnenbanken en dat laat ik nie weg omdat je er misschien huidkanker of ooit rimpels van krijgt maar dat ligt ook aan de hoeveelheid je zont.

maar ik doelde niet echt op injecties maar meer dat je huid verkleurt van binnenuit door de melanton (of hoe je ook heet) dat kan toch niet gezond zijn:)?

Ik heb er ook geen zak verstand van maar ik vind gewoon heerlijk zonnenbanken en dat laat ik nie weg omdat je er misschien huidkanker of ooit rimpels van krijgt maar dat ligt ook aan de hoeveelheid je zont.

maar ik doelde niet echt op injecties maar meer dat je huid verkleurt van binnenuit door de melanton (of hoe je ook heet) dat kan toch niet gezond zijn:)?
Het is gewoon een synthetische versie van een lichaamseigen hormoon (MSH).

Verder is het al wetenschappelijk getest en ook door duizenden mensen zelf gebruikt zonder gevaarlijke bijwerkingen.

• Topic Starter Topic Starter
Op basis van de info tot nu toe ga ik me meer verdiepen in die crèmes, lijken het meest veilig en praktisch.

Terug
Naar boven