MuscleMeat

Brussel Eurabia: links opent de ogen

Ik denk dat huurprijzen gewoon duur zijn in een hoofdstad(en dat de huizenprijs gewoon heel hoog ligt), kzal es moeten kijken ofdat het gelijkaardig is in een stad zoals Brugge.

Ik vroeg het je omdat je dit een echt gevaar noemt.
Denken jullie dat het echt zo zal lopen in een christelijke/atheistische/vrijzinnige maatschappij?

Het gevaar zit erin dat er bij een te grote invloed van de islam in de toekomst geen sprake zal zijn van een islamitische/christelijke/atheistische/vrijzinnige maatschappij maar slechts van een islamitische maatschappij waarin geen ruimte is voor andersdenkenden.
Ik beweer niet dat dit met zekerheid zal gebeuren, maar het is wel een scenario wat zou kunnen gebeuren.

Ik denk dat huurprijzen gewoon duur zijn in een hoofdstad(en dat de huizenprijs gewoon heel hoog ligt), kzal es moeten kijken ofdat het gelijkaardig is in een stad zoals Brugge.

Dat hoef je niet op te zoeken.

De huurprijzen in Brussel liggen hoger dan die van Brugge.

Het gevaar zit erin dat er bij een te grote invloed van de islam in de toekomst geen sprake zal zijn van een islamitische/christelijke/atheistische/vrijzinnige maatschappij maar slechts van een islamitische maatschappij waarin geen ruimte is voor andersdenkenden.
Ik beweer niet dat dit met zekerheid zal gebeuren, maar het is wel een scenario wat zou kunnen gebeuren.

Hoe kom je er toch bij , slechts een islamgemeenschap...

De andere gemeenschappen zijn groter hoor en zullen in België altijd blijven bestaan.

Bij voorkeur netjes naast elkaar.

Ik kruip niet in een auto omdat hij zou kunnen botsen... ;)

Terug
Naar boven