MuscleMeat

Brussel-Halle-Vilvoorde

run-ner zei:
idee: franstalig belgie sluit zich aan bij frankrijk en nederlandstalig belgie sluit zich aan bij nederland.
:o
Nee, Noord-Brabant en Zeeuws-Vlaanderen mogen komen, de rest van jullie josti's blijft maar lekker apart een land vormen.

Vince zei:
Wat is het weer fijn om Vlaming te zijn :(
Wat klooien ze toch weer lekker aan. Is het nou zo moeilijk om het eerste regeringsvoorstel door te duwen? Ik krijg er het schurft van. Ik hoop dat de Vlamingen zich niet WEER laten doen.
Ze hebben zich al laten doen. Alles wordt dus ingevroren tot 2007. Laten we eerlijk zijn: België word geregeerd door de Walen. Zij kunnen al hun eisen doordrijven maar als Vlamingen iets willen denken ze er nog niet aan om toegevingen te doen. Als je kijkt naar wat er de laatste weken is gebeurd kan je maar 1 conclusie maken: men probeerde enkel het eigen hachje te redden door de regering niet te laten vallen over dit ernstig probleem, dat ze hiermee hun beloften aan de kiezers in de prullenbak gooiden was onbelangrijk.

Maar dan vooral niet raar opkijken als Vlaams belang massaal de komende verkiezingen gaat winnen, hebben ze dan wel zelf gezocht, heel die federale k*t regering. :mad:

Sport2000 zei:
Ik schaam me er soms voor. Zie mezelf liever als Vlaming dan als Belg. Het land is 1 puinhoop en dat komt grotendeels door een "geforceerde" ondemocratische regering die zo links is als de pest en anti-Vlaams is. Miljarden euro's gaan jaarlijks naar Wallonie, 60% van alle Walen hebben een job voor de staat. De overige zijn grotendeels werkloos. Dat wil wat zeggen! En iedereen weet dat de privé sector de economie van een land bepaald. Maar toch is Belgie het land met de hoogste belastingen ter wereld, ook voor bedrijven. Je moet natuurlijk met iets die enorme OCMW geld stroom en steuntrekkers betalen. Men kan gaan stempelen voor 750 euro in de maand zonder 1 klop te doen, zelfs geen verplichting om te solliciteren zoals in Nederland. Wie gaat er dan zo gek zijn om voor 1100 euro legaal te gaan werken? Beetje zwart bijklussen en je komt er ook wel aan. Triest....

Er zou een nieuwe VLD moeten komen, met centrum liberalen ipv die SPA nalopers. En dan een coalitie met CD&V-NVA, en weg met die SPA en PS :thumbd:

Big_T zei:
Er zou een nieuwe VLD moeten komen, met centrum liberalen ipv die SPA nalopers. En dan een coalitie met CD&V-NVA, en weg met die SPA en PS :thumbd:
Goeie oplossing, ben ik ook voor! :)
PS: Heb je vorige week m'n PM voor nickchange ontvangen of moet ik nog even geduld hebben? :o

Terug
Naar boven