AndroidHealthClinic

Buikje wegwerken

Roy85

Novice
Waardering
0
Ik wil voor de zomer mn buikje weg werken heb namelijk aardig gebulkt in de winter en ben ook zo´n 8 kilo aangekomen heb nu dus massa opgebouwd op groot gedeelte van mn lichaam maar heb nog wel aardig wat vet rond mn buik.

Hoe kan ik mn buik droog trainen zonder dat ik spiermassa op de rest van mn lichaam verlies?

meer trainen dan je verbruikt en geen vette dingen eten. :) eventueel goed gaan cutten maar dat advies laat ik over aan de profs. :)

gr Eduard

Het is niet mogelijk om plaatselijk vet te verbranden had je ook kunnen lezen in andere topics.
gewoon doortrainen en je gehele vet percentage omlaag werken lijkt mij.
en goed op je eiwitten letten om zo min mogelijk spier te verliezen

groet inferno

• Topic Starter Topic Starter
Dat is het probleem heb echt alleen vet rondom mn buik verder is alles redelijk droog dus misschien gewoon zware buikspieroefeningen gaan doen

Je begrijpt er blijkbaar niets van, buikspieroefeningen verminderen het vet rond de buik NIET !!!!
Lokaal afvallen blijft een droom van velen, doch kan niet !
Enkel het algemeen BF% laten dalen, zal je helpen !

• Topic Starter Topic Starter
Dat snap ik ook nog wel maar als je je buikspieren goed traint kom je wel minder snel aan en ik bedoel buikspieroefeningen naast mn gewone oefeningen iets zwaarder pakken

Ik heb een beetje hetzelfde probleem..maar ik ben al een maand gestopt met snoepen en ben veel meer gaan sporten..er is 3 kilo af. Maar het zure is dat ik het gevoel heb dat ik biertieten heb lol:p niet erg maar ik los dat op door gewoon hard te trainen, en mn buikje idemdito

Dat snap ik ook nog wel maar als je je buikspieren goed traint kom je wel minder snel aan en ik bedoel buikspieroefeningen naast mn gewone oefeningen iets zwaarder pakken

Indien je je vet niet verbrand(door bvb cardio), zal het lekker blijven liggen OP je beter ontwikkelde buikspieren, wat dan zichtbaar alleen resulteert in een nog dikkere pens :o, Indien je nergens anders vet hebt zal je lichaam de laatste vetreserve (buik) wel moeten aanspreken, enkel in jouw voordeel!

Gewoon je BF% omlaag werken en dan komt het wel goed,
natuurlijk kun je er buikspier oefeningen bij doen zodat je buikspieren er beter uitzien als je van je buikje af bent.
dat was einde topic lijkt mij :P

Je begrijpt er blijkbaar niets van, buikspieroefeningen verminderen het vet rond de buik NIET !!!!
Lokaal afvallen blijft een droom van velen, doch kan niet !
Enkel het algemeen BF% laten dalen, zal je helpen !

De nieuwste studies beweren anders! De droom blijkt dus toch wel uitgekomen te zijn...of toch eerder een nachmerrie...het helpt alleen als je minimaal zon 40 minuten keiharde buiktraining doet met alleen maar tussenpauzes van zon 10 a 15 seconden en daarna eventueel nog wat cardio om de vrijgekomen vet te verbranden.

Dus in de realiteit, kan het dus bijna nog steeds niet, dat plaatselijk vet verbranden..of je moet 10 longen hebben..

Vanaf een procent of 10 heb je een six-pack als je buikspieren een beetje ontwikkeld zijn. Hoe bij die 10% geraken: combinatie van juiste voeding, cardio en krachttraining, met de nadruk op het eerste.

Simple as that;)

Vanaf een procent of 10 heb je een six-pack als je buikspieren een beetje ontwikkeld zijn. Hoe bij die 10% geraken: combinatie van juiste voeding, cardio en krachttraining, met de nadruk op het eerste.

Simple as that;)

10 is slechts een richtlijn, bij mij kon je het alleen sterk bij 7 procent zien. Kon dit helaas door omstandigheden niet vasthouden. Bij de één is het 7 bij de ander 10. Meestal zit het tussen de 7 en 9 procent.

beetje off topic mss, maar als je maand gaat cutten.. doe je dan nog krachttraining naast je cardio?

jah ik ga zelf nog even door bulken maar wou in de cut 3x fullbody doen en 3x intervaltraining
maar heb wel eens gehoord dat lui tijdens cut spiermassa erbij krijgne.. dat vind ik dan knap aangezien je op onderhoud eet ???

Het lijkt me tijdens een cutfase al sterk als je je spiermassa behoudt, aangezien je inderdaad balanceert op je caloriegrens...:rolleyes:

Terug
Naar boven