Fitness Seller

Buikspierbank aanschaffen (maar probleem met lengte)

Bezoekers in dit topic

DjnSbs

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2009
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
83kg
Vetpercentage
25%
Ik wil graag een buikspierbank gaan aanschaffen, puur omdat ik ondanks mijn prima gewicht toch wel wat 'overtollig' buikvet heb wat ik graag weg zou trainen. Ik wil dit thuis gaan bewerkstelligen, dit omdat me in een sportschool (tried this before) niet helemaal relaxed voel, daarnaast is zo'n instructeur die zich constant met je gaat bemoeien ook redelijk irritant.

Ik zit er nu over te denken om deze buikspierbank aan te schaffen;

http://www.wehkamp.nl/fit-mooi/fitn...o-madras-ii-buikspierbank/C04_O06_O66_768963/

Echter heb ik geen idee of ik daar wel op pas, ik ben vrij lang (1.92).

Hoe kom ik tot een juiste keuze met het aanschaffen van zo'n instrument? Ik heb ook al in een paar winkels gekeken, echter was het daar allemaal wel redelijk prijzig. En aangezien ik nog studeer wil ik liever niet erg veel geld ervoor uittrekken.

Nja, tips of suggesties zijn welkom ..
 
plaatselijk vet verbranden kan niet. GEwoon dieeten of wat cardio erbij gaan doen.
 
buikspier oefeningen voor vetverbranding,

YOUR DOING IT WRONG
 
Vet verbranden, spieren trainen, name it. Ik wil in ieder geval gespierder worden (vooral in het buikgebied dus). Drukte het misschien verkeerd uit.
 
Vet verbranden, spieren trainen, name it. Ik wil in ieder geval gespierder worden (vooral in het buikgebied dus). Drukte het misschien verkeerd uit.
Ja, iets. Zijn namelijk 2 totaal andere richtingen die je op wilt:rolleyes: Als je gespierder wilt worden zou ik toch een goede gym gaan zoeken waar je je op je gemak voelt.

OT: Die buikspierbankjes zijn prima voor het trainen van je buikspieren, zolang ze niet uit elkaar donderen bij toegevoegd gewicht..
 
je kan je eigen beter eerst eens wat ingaan lezen.
 
Gewoon sit-ups doen en crunches.
Werkt perfect hier.



.
ps. voor blokjes moet je echt wel aan de cardio of jezelf verhongeren.
 
Met zijn stats?



Eerst maar een beetje massa bouwen voordat je het gaat proberen zichtbaar te maken, anders kom je ook zo bedrogen uit ;)

Massa bouwen? Ik ben niet enorm slank ofzo (ook al geven mijn stats dat misschien aan.

Gewoon sit-ups doen en crunches.
Werkt perfect hier.



.
ps. voor blokjes moet je echt wel aan de cardio of jezelf verhongeren.


Hmmm, ja dat heb ik 2.5 maand gedaan, elke ochtend, maar zag geen reet verschil

je kan je eigen beter eerst eens wat ingaan lezen.

Ja, where?
 
Laat me raden.

Je eet 3 boterhammen op een dag. Superveel cola en bier.

Je wil een six pack omdat je sexy wil zijn bij de ladies en het lukt niet omdat je te veel naar tell sell reclames kijkt en denkt dat je bij 3 minuten per dag binnen 2 weken supergrote borstspieren krijgt van de sit ups en super gespierd raakt over je hele lichaam.

NIET DUS

Ga eerst maar is 3x zoveel eten en massa opbouwen en als je dan wat heb om te showen dan ga je maar afvallen en dan heb je heel misschien een six pack. Of je neemt een vetpercentage van 1% dan lukt het je ook maar dat ziet er niet echt lekker uit

Groetjes
 
Laat me raden.

Je eet 3 boterhammen op een dag. Superveel cola en bier.

Je wil een six pack omdat je sexy wil zijn bij de ladies en het lukt niet omdat je te veel naar tell sell reclames kijkt en denkt dat je bij 3 minuten per dag binnen 2 weken supergrote borstspieren krijgt van de sit ups en super gespierd raakt over je hele lichaam.

NIET DUS

Ga eerst maar is 3x zoveel eten en massa opbouwen en als je dan wat heb om te showen dan ga je maar afvallen en dan heb je heel misschien een six pack. Of je neemt een vetpercentage van 1% dan lukt het je ook maar dat ziet er niet echt lekker uit

Groetjes

idd, altijd grappig om te die transformaties te zien,
30kg spiermassa gewonnen en 10% vet verloren allemaal door 3min per dag je buik te trainen :rolleyes:
 
Je zult niks maar dan ook niks aan resultaat zien, ook al zit je bij wijs van spreken 10 keer per dag op dat ding! vet verbranden, dat moet je en dat doe je niet door buikspieroefeningen te doen.
 
er zijn genoeg wellnesscentra die plaatselijk vet laten verbranden, kost dan zo'n 250 euro per keer en je moet minstens 10 keer terugkomen voor je resultaat ziet.
zie je na 10 keer geen resultaat, krijg je een boze juf die zegt: je had ook op je voeding moeten letten of: het werkt maar bij 98 procent van onze mensen en helaas: jij bent bij die 2 procent, toch bedankt voor de 2500 euro.
 
Laat me raden.

Je eet 3 boterhammen op een dag. Superveel cola en bier.

Je wil een six pack omdat je sexy wil zijn bij de ladies en het lukt niet omdat je te veel naar tell sell reclames kijkt en denkt dat je bij 3 minuten per dag binnen 2 weken supergrote borstspieren krijgt van de sit ups en super gespierd raakt over je hele lichaam.

NIET DUS

Ga eerst maar is 3x zoveel eten en massa opbouwen en als je dan wat heb om te showen dan ga je maar afvallen en dan heb je heel misschien een six pack. Of je neemt een vetpercentage van 1% dan lukt het je ook maar dat ziet er niet echt lekker uit

Groetjes

Wrong guess, cola drink ik sowieso nooit. Bier wel, teveel ja. Ik heb al een vriendin dus extra aandacht van vrouwen zit ik ook niet op te wachten.

Maar ik moet dus eerst mijzelf letterlijk rond eten voordat ik spiermassa kan aanmaken? Dan zit ik met een vetpercentage van 35% ofzo, daar schiet ik nogal veel mee op (not). Ik ben ooit 115kg geweest, toen gaan sporten, ik werd wel dunner, maar niet breder of sterker, en op bepaalde plaatsen (zoals mijn buik dus) bleef ik wat dikker.

Ik kan best nu per dag weer weet ik veel wat allemaal gaan vreten, maar dan kweek ik weer vetmassa, ik wil spiermassa. Ik snap niet wat daar zo moeilijk aan is om te begrijpen. Ik wilde dus zo'n bankje aanschaffen, en dan wordt hier gezegd dat dat ook niet de oplossing is. Aight wat dan wel?
 
Wrong guess, cola drink ik sowieso nooit. Bier wel, teveel ja. Ik heb al een vriendin dus extra aandacht van vrouwen zit ik ook niet op te wachten.

Maar ik moet dus eerst mijzelf letterlijk rond eten voordat ik spiermassa kan aanmaken? Dan zit ik met een vetpercentage van 35% ofzo, daar schiet ik nogal veel mee op (not). Ik ben ooit 115kg geweest, toen gaan sporten, ik werd wel dunner, maar niet breder of sterker, en op bepaalde plaatsen (zoals mijn buik dus) bleef ik wat dikker.

Ik kan best nu per dag weer weet ik veel wat allemaal gaan vreten, maar dan kweek ik weer vetmassa, ik wil spiermassa. Ik snap niet wat daar zo moeilijk aan is om te begrijpen. Ik wilde dus zo'n bankje aanschaffen, en dan wordt hier gezegd dat dat ook niet de oplossing is. Aight wat dan wel?
squaten:p
 
Gewoon trainen als een malle. Je wilt toch niet het type zijn dat enkel buikspieren traint. Echte mannen doen full body workout. Zie je als je 1.92 bij 1.92 meter bent!
 
wtf? 1m91 78kg jij hoeft echt geen vet te verbranden man je moet keihard trainen
 
eventjes serieus nu, als je extra spiermassa wilt moet je een fullbody trainings-schema in een gym volgen + iets boven je onderhoud eten. hier op dit forum staat er genoeg info over.

als je wilt afvallen , dan moet je cardio doen, en onder je onderhoud eten => let wel op als je weinig spiermassa hebt, en als je dan hard aan de cardio gaat en weinig eet,
dan zul je lijken op een mager ventje die anorexia heeft. daarom dat vele mensen hier je willen aanraden (aan je stats te zien) om dat niet te doen.

ik zou aanraden dat je iets boven je onderhoud eet, een fullbody-schema in een gym volgt, gepaard met wat cardio sessies als je denkt dat dat nodig is.

maar met een buikspier toestel 3min per dag werken en dan snel resultaat eist, is een utopie.

als je resultaat wilt, zul je er iets moeten voor opofferen.
succes en ik hoop dat ik je geholpen heb
 
Back
Naar boven