Fitness Seller

BUIKSPIEREN 70's vs 2009

Waardering
0
Zoals iedereen wel merkt zijn de buikspieren en taille tegewoordig niet meer dezelfde als die van vroeger.

deze tijd is de buik meer een massieve blok met grote abs die soms verder uitpuilt dan de borst

vroeger daarintege waren de taille smal , en de buik mooi plat , TERWIJL er toch zeker abs aanwezig waren.

Ik heb gehoord dat dit komt omdat de anabolen tegenwoordig de organen vergroten en daarom de buikspieren meer naar buiten worden geduwd , iemand anders vertelde me dat tegenwoordig gewoon meer op massa word getraind...

wat is de echte rede , en hoe voorkom ik een gespierde uitpuildende buik ?

vroeger aten ze alleen appelmoes in voorbereiding.

nu word er ook door sommige BB grint gegeten wat die grotere buik veroorzaakt.

dat heb ik gehoord

ik heb gehoord dat het komt door klimaat verandering, global warming, gat in de ozon laag

Het komt doordat de bodybuilders van onze tijd een ander merk borstvoeding hebben gehad.

uneducated opinion maar volgens mij komt het idd door groeihormonen die GH gut veroorzaken (idd vergroting van organen ofzo).

Ik heb gehoord dat dit komt omdat de anabolen tegenwoordig de organen vergroten en daarom de buikspieren meer naar buiten worden geduwd ,

wat is de echte rede , en hoe voorkom ik een gespierde uitpuildende buik ?

De echte reden heb je zojuist aangehaald.
Er zijn al jury's geweest die bodybuilders hebben gediskwalificeerd wegen uitpuilende buikspieren. Die worden inderdaad veroorzaakt door anabolen.

Gewoon de anabolen laten staan dus.

Ik heb het zelf zien gebeuren bij Henk Visser. Hij gebruikte zowel STH als een heel arsenaal aan anabolen, resultaat was dat hij in ontspannen toestand gewoon met een pens in de rondte liep. En dat heb ik het niet over 'off season'. Gewoon door het 'stacken' van anabolen.

De echte reden heb je zojuist aangehaald.
Er zijn al jury's geweest die bodybuilders hebben gediskwalificeerd wegen uitpuilende buikspieren. Die worden inderdaad veroorzaakt door anabolen.

Gewoon de anabolen laten staan dus.

Ik heb het zelf zien gebeuren bij Henk Visser. Hij gebruikte zowel STH als een heel arsenaal aan anabolen, resultaat was dat hij in ontspannen toestand gewoon met een pens in de rondte liep. En dat heb ik het niet over 'off season'. Gewoon door het 'stacken' van anabolen.
ALS er al iets van wat je zegt zou waar zijn is et wel andersom en is het niet aas maar door hgh dat je een pens krijgt.

Denk dat het puur door de HGH (human growth hormone) komt, ingewanden groeien en drukken alles naar buiten. Die pro's van tegenwoordig kunnen hun buik niet eens meer inhouden.

Anabolic steroids veroorzaken denk ik geen gut-vorming, want die gebruikte de bb uit de jaren 70' ook volop! In ieder geval zou ik zeggen dat dianabol en primobolan dat effect niet hebben, dit was wat Arnold gebruikte en zoals iedereen weet had hij totaal geen last van gut-vorming.

Om deze reden zou ik zelf ook nooit HGH gaan gebruiken, want het ziet er gewoon niet uit zo'n gut. Als ik ooit iets ga gebruiken neem ik wel AAS :P.

zeg er wel bij dat het komt door OVERMATIG HGH gebruik, hoe meer HGH,des te groter je gut zal worden..TE is nooit goed,bij matig gebruik valt het allemaal wel mee,ken massas kerels die non stop aan de HGH zitten,en hebben nog steeds een "smalle" taille,de hoeveelheid en natuurlijk de genen,als je het meehebt,bepalen alles

vroeger zag het er veel beter uit.

ALS er al iets van wat je zegt zou waar zijn is et wel andersom en is het niet aas maar door hgh dat je een pens krijgt.

Dan hebben die juryleden er dus geen verstand van. ;)
Verder heeft niet elk middel dezelfde uitwerking op iedereen.
Genen spelen ook een belangrijke rol.

Maar laat ik vooral niemand tegenhouden om aan de steroïden te gaan. :D

Terug
Naar boven