XXL Nutrition

Buikspieren

CS 123

Cool Novice
Waardering
0
Halloo,,

Ik ben 14 jaar en 25 kilo afgevallen en heb nog een klein buikje en ik heb een paar vragen. Ik fitness 1 x in de week en voor de rest doe ik nog veel andere sporten (dus ik beweeg genoeg) ik heb een tijd 2 x in de week gefitnest en heb aardige armspieren athans niks om over te klagen. Mijn buik is bijna plat ik heb alleen nog last van de onderste 2 blokjes ''een buikje'' ik wil nog 5/7 kilo afvallen dan is hij weg. Nou heb ik een abroler :P daarop doe ik elke dag 100 x links 100 x rechts en 100x midden en dat 2 keer nou is mijn vraag is het goed om elke dag te trainen of is om de dag beter. En is 4 x 80 aan elke kan (midden, zij) beter ???. En nog een vraag zijn er ook oefeningen voor de bovenste blokjes (borst) zonder dumbles enz.

Greetz

6-7kg nog afvallen? Ik gok dat je zo'n beetje mijn probleem hebt. Ik heb 4kotjes en dan een buikje. Gewoon van goed te eten. Clean bulk. Maar kotjes zie je toch alleen als je vet% onder de 10% is dacht ik. Als je je abs traint ga je ze misschien rapper zien , maar toch moet je je vet% laag krijgen wil je echt al je abs zien.

Ik zou btw gwn zo blijven , goed blijven eten , zwaar doortrainen en dan binnen 6 maand eens goed doorcutten en dan is dat buikje wel weg. Gain eerst nog wat spiermassa.

Trouwens als je echt harde abs wil zou ik met gewicht gaan trainen :P

• Topic Starter Topic Starter
Whahah gelijk maar ik ben natuurlijk geen rijke tiener en voor mijn verjaardag komt er een set dumbles aan tot 10 kilo denk ik. Moet dat eerst voldoende zijn??? Ik vind het jammer ik heb er nog maar 2 de middelste de bovenst komt eraan heb ik het idee?? Daarom vroeg ik daar goede oefeningen voor?

Waarom ga je niet naar een simpele sportschool, kost je misschien 25 euro per maand ofzo. Zou je zelfs nog bij je ouders kunnen vragen of die het willen vergoeden....

Mvg DiZoR,

Whahah gelijk maar ik ben natuurlijk geen rijke tiener en voor mijn verjaardag komt er een set dumbles aan tot 10 kilo denk ik. Moet dat eerst voldoende zijn??? Ik vind het jammer ik heb er nog maar 2 de middelste de bovenst komt eraan heb ik het idee?? Daarom vroeg ik daar goede oefeningen voor?

Zie jij eerst je middenste buikspieren? Raar. Bij mij zijn het de bovenste 2 die altijd zwaar uitsteken , dan de middenste redelijk en de onderste vormen wel een beetje mijn lijn maar geen aftekening in het midden :(

Waarom ga je niet naar een simpele sportschool, kost je misschien 25 euro per maand ofzo. Zou je zelfs nog bij je ouders kunnen vragen of die het willen vergoeden....

Mvg DiZoR,

Meestal moet je 16 of bijna 16 zijn daarvoor.

Oh en TS, om de ene dag buikspieren trainen :thumb:

Jaa het zijn echt de middelste twee :P steenhard xD nu de rest nog maar het komt goed. Ik ga btw al 1x per week naar de sportschool maar ik mag niet vaker in verband met school en andere zaken:mad:

Meestal moet je 16 of bijna 16 zijn daarvoor.

Oh en TS, om de ene dag buikspieren trainen :thumb:
Oh had niet gelezen dat hij 14 was (A) Uhm nou ja, zou dan gewoon set dumbbells kopen + een bankje. Bij ons kon je trouwens al vanaf eind 14 beginnen, maar moest je wel heel even onder begeleiding. Maar je kan ook thuis trainen met losse gewichten, genoeg oefeningen ervoor =)

Ik ben 1,75 wat is het ideale gewicht (ik heb een brede bouw) ???

Terug
Naar boven