XXL Nutrition

Building mode on, feedback please!

Danii

Novice
Waardering
0
Allen,

allereerst bedankt voor het openen van deze topic :cool: hoop dat jullie me enigzins kunnen helpen n.a.v. onderstaand verhaal.

20 jaar, +- 70 kg, +- 1.80

Al meerdere malen begonnen met trainen, dan serieus dan weer niet, al met al lijkt het nergens op. Tot dat ik een maand geleden een aantal vrienden van me tegen kwam die toch wel erg groot geworden waren. Zodoende ben ik weer begonnen met trainen.
Ik ben iemand die buiten BB-termen kan eten wat die wil zonder (veel) aan te komen. Nu mn doelstelling is om groter te worden weet ik dat ik aan een eetschema moet gaan geloven. Dit is punt 1 waar ik krijg hulp bij zou willen hebben. Ik wil zelf starten met 3 x in de week trainen, nu weet ik niet of dat voldoende is. 2 Ook zou ik graag een soort van trainingsschema ontvangen met een aantal oefeningen waarvan jullie denken dat ze nuttig zijn. Tot nu toe altijd naar de mensen gekeken die er goed uitzagen en de oefening zo goed mogelijk proberen na te doen. Dit soms met hulp van een instructeur.

Tot slot een fototje van mezelf momenteel:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

graag hoor ik van jullie!

Wish me Luck! :cool:

Welkom en suc6!

wat dacht je ervan om zelf eens het een en ander op een rijtje te zetten, en dan zelf met een schema komen?

idd, lees de sticky's en maak zelf eens schema's;)

Succes, post je vragen maar.

Alleen moet je zelf een voedingsschemaen trainingsschema maken. Hier zal me je verbeteren en helpen.

• Topic Starter Topic Starter
ok i will ;)!

Terug
Naar boven