D Dave Hawk Freaky Bodybuilder Lid sinds 17 feb 2005 Berichten 5.674 Waardering 26 30 jun 2006 #21 hardgainers zei: Alles ok Dave? of toch iets overgehouden aan de recordpoging? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Jaaaaaaaa , contacten met de Bulgaren , Letchkov begrijpt er niets van dat Dave alleen met Creatinov het record heeft gedaan .
hardgainers zei: Alles ok Dave? of toch iets overgehouden aan de recordpoging? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Jaaaaaaaa , contacten met de Bulgaren , Letchkov begrijpt er niets van dat Dave alleen met Creatinov het record heeft gedaan .
E enrico Competitive Bodybuilder Lid sinds 7 mei 2003 Berichten 2.468 Waardering 12 30 jun 2006 #22 ik snap eigelijk totaal niet wat er zo grappig is aan dit topic? kan je het me even uitleggen dave?
hardgainers Competitive Bodybuilder Lid sinds 12 mrt 2004 Berichten 2.399 Waardering 3 30 jun 2006 #23 klaas zei: je hoorde dat die testoski en decavik erg goed zijn... Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... je vergist je dat is DECADICK!
klaas zei: je hoorde dat die testoski en decavik erg goed zijn... Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... je vergist je dat is DECADICK!
D Dave Hawk Freaky Bodybuilder Lid sinds 17 feb 2005 Berichten 5.674 Waardering 26 30 jun 2006 #24 enrico zei: ik snap eigelijk totaal niet wat er zo grappig is aan dit topic? kan je het me even uitleggen dave? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Sorry Bulgaars Grappov
enrico zei: ik snap eigelijk totaal niet wat er zo grappig is aan dit topic? kan je het me even uitleggen dave? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Sorry Bulgaars Grappov