AndroidHealthClinic

Bulk? hou me voedsel niet binnen...

2Tranga

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
98kg
Hi peeps,

Ben deze ochtend begonnen met me bulk schema maar in de middag kwam het er evengoed weer uit(voor een gedeelte, hele werkvloer ondergekotst hahahaha:eek:).

Is dit normaal? Moet mijn lichaam eerste keren dat ik ruimschoots meer dan normaal eet wennen? Tevens heb ik een nieuwe weight gainer geprobeerd sinds vandaag Mutant mass.

Ga zo weer trainen en voel me ondanks het kleine :eek: momentje wel lekker lekker ijzer knallen vanavond.

hooooiiii
2T

Gewoon normaal eten, geen weight gainers en troep.

Mischien dat het aan iets anders lag?

Het is net 1 keer gebeurd. Dus geen voorbarige conclusies trekken. En anders langzamer opbouwen.

misschien te enthousiast van start gegaan?

Het is net 1 keer gebeurd. Dus geen voorbarige conclusies trekken. En anders langzamer opbouwen.

Zou ik inderdaad ook zeggen.

Ik heb met sommige vitaminepillen al dat ik die niet op een nuchtere maag kan nemen, moet geheid daarna kotsen.
Voor de rest nooit ergens last van.

kheb zelf ook echt al meerdere malen gekotst. vaak na me shake of na bak kwark

herken ik. verdelen over meerdere kleine porties werkte bij mij wel prima. stimuleert na een week of 3 zelf trek.

Inderdaad, je gaat als het ware je maag vergroten, als je dat ineens probeert te doen kan dat wel eens met terugwerkende kracht zijn, simpel experimentje is eens superveel water drinken en als je genoeg hebt proberen doordrinken (niet doen want dan ligt alles er ook terug uit :D ) punt is dat je het langzaam moet opbouwen ;)

toch een beetje een zwakke maag denk ik.

bruis op een lege maag is niet goed!

1m91 en 98kg en je bulkt voor het eerst? ik zou zeggen of ga cutten(hoog vp..) of kijk naar je eigen vorige ervaringen

Niet te snel eten, genoeg water erbij drinken, en vooral je eten evenredig versprijden over de dag wil nog wel is helpen zodat je het makkelijker wegkrijgt. Ik zelf begon ook niet gelijk met enorme hoeveelheden, maar heb het rustig opgebouwd in een paar weken tijd.

Terug
Naar boven