XXL Nutrition

bulk kuur

c70t5

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
104kg
Vetpercentage
15%
Hallo, het is misschien wat aan de vroege kant aangezien de planning is om eind maart te gaan kuren maar toch vraag ik me af wat ik nu het beste kan nemen. Ik hoor veel verschillende dingen over boldenone. De kuur die ik in gedachten had was deze:

1-6 dbol 40mg pd
1-14 test e 500mg ew
1-14 bold 750mg ew
16-21 nolva 20mg pd

Zelf leek het mij een prima kuur maar de andere keer lees ik weer dingen en denk ik misschien geen boldenone maar 200mg deca. graag jullie meningen :)

Mvg

Bold en deca hebben allebei een hele andere werking, dus ik snap niet waarom je deze met elkaar vergelijkt.
Als massa je doel is zou ik voor deca gaan, maar als je wil droogtrainen bold.

• Topic Starter Topic Starter
dat klopt maar ik hoorde dat je met bold kan bereiken wat je ook met deca kan bereiken alleen moet je bold hoger doseren. ik dacht zelf aan bold omdat je minder last heb van bijwerkingen. ook heb ik vernomen dat bold goed is voor de bulk zolang je maar volgas blijft eten.

dat klopt maar ik hoorde dat je met bold kan bereiken wat je ook met deca kan bereiken alleen moet je bold hoger doseren. ik dacht zelf aan bold omdat je minder last heb van bijwerkingen. ook heb ik vernomen dat bold goed is voor de bulk zolang je maar volgas blijft eten.

Dat klopt ja. zou persoonlijk voor bold gaan.

Ik zou ook voor bold gaan minder druk op de axis, doseringen zien er ook goed uit deze kuur zou ik ook wel eens gaan doen.

Terug
Naar boven