AndroidHealthClinic

(Bulk)Voedsel voor de consultant..

CasGas

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
110kg
Na veel gelezen te hebben op het forum toch maar eens een topic openen wat betreft de voeding voor het bulken.

Voor mijn werk kom ik als consultant veel bij klanten over de vloer. Dit is voornamelijk kantoor werk. Het gaat mij aardig af, maar er moeten vast wel alternatieven zijn die ik mee kan nemen die "schappelijk zijn".

Daarmee bedoel ik eigenlijk dat ik hier niet een blik tonijn of kwark kan gaan opvreten bij de klant, het moet meer in de vorm van iets makkelijk zijn, zoals brood, fingerfood zullen we het maar noemen..

Ik neem bijvoorbeeld elke dag 2 of 3 eieren mee, die pel ik alvast netjes thuis en knal ik in 1x naar binnen, zodat ik niet bij de klant een beetje eieren sta te pellen en de boel onder meur... Meestal 8 sneeen brood mee met kipfilet/pindakaas etc. Kwark is ook geen optie, koel bewaren en met een lepel alles naar binnen kachelen..

Volgens mij moet het wat betreft eten toch makkelijker kunnen.. Maar wat precies?

Ik maak zelf wel eens m'n eigen protein bars. Is goedkoop, makkelijk en je kunt zelf bepalen in welke samenstelling je het maakt en met welke producten.

aluminium folie eromheen en klaar. Ik maakte toen bars van 300 kcal per stuk en die eet je in 1 minuut weg. Tis in feite een plak cake/koek wat je eet. In de sectie 'recepten' staan wel wat topics over hoe je deze maakt.

boterhammen kip pindakaas inderdaad, pannekoeken zou ook kunnen, shakie erbij.
of probeer eens wat van mijn site, muffins of bananenbrood.
beetje creatief doen en vooral niet te moeilijk

Volkoren Tortilla's, bak rijst met kip of vis, yoghurt of kwark met havermout en pindakaas :D

Een koude wrap (wrap, kip/omelet, sla/groenten, sausje) of pitabroodje met dezelfde vulling is ook wel lekker voor de afwisseling. Is wel iets meer voorbereiding elke avond.

Ik neem naar m'n werk (in de bewaking) één banaan ,één appel, en een potje ananas op eigen nat mee, dat samen met 6 bruine boterhammen met kipfilet, een shake en een kommetje met 250gr kipfilet en een builtje rijst erin. Kan je evengoed koud eten. Op m'n vorige job was ik ook altijd op de baan en had ik gewoon een frigobox mee in de zomer. Kan lekker veel in en het blijft fris. Er bestaan tegenwoordig ook frigoboxen die je in de auto kan aansluiten op de sigarettenaansteker, toen was het nog met ijsblokken...

Terug
Naar boven