Fitness Seller

bulk

Waardering
0
ja bulk, mss wel zomer maar sta droog genoeg en wil toch wat extra spiermassa winnen en omdat ik binnen aan maandje van start ga met mijn kuur 6 weken 50mg winny per dag. wou ik natuuurlijk ook de calorien aanzienlijk opvoeren.
maar is het verstandig om 1 dag om de week of om de 5 dagen wat minder te eten om te veel vet winst tegen tegen te gaan. of gaat dit alleen ten koste van de spiermassa? graag ervaringen of informatie...

stats 1.89
91 kg
6-7 procent

Uhm sorry, maar 18 jaar en al kuren? En ook nog win only?

• Topic Starter Topic Starter
ja mijn standpunt staal al vast, toch bedankt voor de herrinering zou ik zeggen....
maar mijn vraag was of 1 keer per week of om de vijf dagen minder eten een meerwaarde zou hebben in de bulk om vetwinst tegentegaan?
dus gelieve daar op te antwoorden aub....

tijdens de bulk zul je toch wel vet aan zetten.
maar wat ik altijd doe is tijdens de rust dagen meer eiwitten te eten zo herstel je goed.

suc6 met je kuur

Ik denk dat je nog prima kan groeien zonder AAS, en je bent iets te jong, maar wat maakt jou het uit als je endocriene systeem naar de klote gaat?

Anyway, als je niet teveel vet wilt winnen tijdens de bulk, zorg dan dat je heel schoon bulkt. Beperk junkmaaltijden tot een uiterst minimum. En neem geen snelle suikers behalve rond je training. Zorg ook dat je niet té veel kilocaloriën boven je onderhoud zit.

Ik ben het niet eens met je beslissing, maar in ieder geval succes met je kuur.

Ik denk dat je nog prima kan groeien zonder AAS, en je bent iets te jong, maar wat maakt jou het uit als je endocriene systeem naar de klote gaat?

Anyway, als je niet teveel vet wilt winnen tijdens de bulk, zorg dan dat je heel schoon bulkt. Beperk junkmaaltijden tot een uiterst minimum. En neem geen snelle suikers behalve rond je training. Zorg ook dat je niet té veel kilocaloriën boven je onderhoud zit.

Ik ben het niet eens met je beslissing, maar in ieder geval succes met je kuur.

dat zullen er wel meer niet zijn.

maar dan kan je lang of kort over gaan discusseren maar dat heeft geen enkele zin zijn besluit staat vast.

Terug
Naar boven