Fitness Seller

bulken ja of nee???

Louis1981

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Na een lange tijd niets gedaan te hebben ga ik maandag weer de sportschool in. Ik heb hier op het forum enorm veel info gevonden en motivatie. ik ben hard bezig met het opstellen van een voedingsschema. nu is alleen mijn vraag: moet ik bulken of niet? misschien een hele stomme vraag, maar ik vroeg het me af. mijn stats zijn:
27 jaar
71kg
1.80m
20,4% BF
Heb momenteel het figuur van een uitgezakte aardappel, dus heb nog een hele weg te gaan hahaha. maar de motivatie is er, nu resultaten gaan boeken!

groeten Louis

DUIDELIJk eerst cutten:)

Eerst een goeie basis neerzetten en vandaaruit rustigaan bulken

Niet bulken nee, laat je BF eerst maar eens dalen.

• Topic Starter Topic Starter
super! heel erg bedankt! was bijna gaan bulken :D had er in mn schema ook al rekening mee gehouden hahaha. effe aanpassen dus :D

clean bulken? das een nieuwe term voor me...

Schoon eten net boven onderhoud

Maar ga eerst maar es goed cutten:)

ja ga ik doen. Cutten met 500kcal onder normaal en 3 a 4 uur cardio erbij pakken in de week.
bedankt voor de tips!

Eerst cutten.. met 20% ben je gewoon vet en zal dat tegen je werken (als je magerder bent zul je in verhouding minder vet aanzetten).

ja ga ik doen, heb mn schema al aangepast, kom alleen niet helemaal uit met mn Kh en vetten ten opzichte van mn Kcal... mn eiwitten heb ik volgens mij redelijk op de rit weten te krijgen.

Terug
Naar boven