XXL Nutrition

Bulken !

robinvanzadel

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
48kg
hallo ik wil gaan bulken, hoelang zou ik dan moeten bulken, en word het dan niet moeilijker om m'n sixpack te trainen ?

grt robin :)

Als je bulkt wordt het moeilijk om je sixpack te trainen. Buikspieroefening doen terwijl je je gezicht volpropt met 200 gram whey 90 gram boter en 274 gram kristalsuiker gaat sowieso een kliederbende geven.

• Topic Starter Topic Starter
Als je bulkt wordt het moeilijk om je sixpack te trainen. Buikspieroefening doen terwijl je je gezicht volpropt met 200 gram whey 90 gram boter en 274 gram kristalsuiker gaat sowieso een kliederbende geven.

waarom probeer je zo grappig te zijn, dat jij verder bent in al dit gedoe, wilt niet zeggen dat je de 'beginners' maar zo moet afkraken.

waarom probeer je zo grappig te zijn, dat jij verder bent in al dit gedoe, wilt niet zeggen dat je de 'beginners' maar zo moet afkraken.

Negeer hem maar, hij squat als een b*ch.

Als je zo jong bent als jij moet je gewoon zoveel mogelijk voeding naar binnen stampen als mogelijk is.
Hierbij houd je rekening met goede bronnen van eiwit ( vis, kip, ei, rood vlees ) en goede vetten en carbs.
In de sectie waar je dit topic hebt geplaatst zie je allemaal stickies staan, die moet je doorlezen.
Echt een schema aanhouden is een beetje overdreven. Gewoon flink eten, flink trainen en ouder worden. That's it.

• Like
Waarderingen: Obee
Ligt eraan hoeveel spier je wilt gainen. En nee het wordt niet harder om je sixpack te trainen, het wordt alleen moeilijk om ze zichtbaar te hebben. Maar je hoeft niet veel in vet aan te komen om spier te winnen. Eet gewoon 500 kcal boven je basale ruststofwisseling. Ik zou rond de 350 gram carbs eten en 60 gram protein is genoeg voor je. De rest vul je aan met nog meer carbs of fats.

Als je zo jong bent als jij moet je gewoon zoveel mogelijk voeding naar binnen stampen als mogelijk is.
Hierbij houd je rekening met goede bronnen van eiwit ( vis, kip, ei, rood vlees ) en goede vetten en carbs.
In de sectie waar je dit topic hebt geplaatst zie je allemaal stickies staan, die moet je doorlezen.
Echt een schema aanhouden is een beetje overdreven. Gewoon flink eten, flink trainen en ouder worden. That's it.

'gewoon zoveel mogelijk voeding naar binnen stampen'

over 2 jaar loopt hij erbij als een michelin mannetje

---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 01:59 ----------

hallo ik wil gaan bulken, hoelang zou ik dan moeten bulken, en word het dan niet moeilijker om m'n sixpack te trainen ?

grt robin :)

Bulken totdat jij vind dat jij vind dat je te hoog staat in vet. Het word niet moeilijker om je sixpack te trainen, wel zal hij steeds minder zichtbaar worden. Vooral als je alles naar binnen stampt en ruim boven onderhoud gaat eten.

Zoveel mogelijk eten:roflol:

Onderhoud uitrekenen, 10% erboven gaan zitten.
Kijk na 2/3 week hoe gaat.
Gaat te hard, wat er vanaf
Gaat te sloom....

Vet gainen heb je niks aan;)

'gewoon zoveel mogelijk voeding naar binnen stampen'

over 2 jaar loopt hij erbij als een michelin mannetje

---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 01:59 ----------

Bulken totdat jij vind dat jij vind dat je te hoog staat in vet. Het word niet moeilijker om je sixpack te trainen, wel zal hij steeds minder zichtbaar worden. Vooral als je alles naar binnen stampt en ruim boven onderhoud gaat eten.

Niet iedere pre puberale tiener is een dikz*k.

Hij is 14. Een eetschema slaat echt helemaal nergens op. Op die leeftijd is dat alleen met begeleiding een goed idee.

Laatst bewerkt:

Inb4 TS is over 4 jaar obees door je goede tips.
Squatten als een b*ch of deadliften als een bejaarde, mij om t even.

Goed advies zeg, je bent 14 dus je moet zoveel mogelijk eten.. klinkt logisch!

Ja, dat is zeker logisch. Mack heeft duidelijk de periode waarin zijn hypofyse geslachtshormonen ging produceren overgeslagen en is waarschijnlijk daarom zo'n phaggot.
Gezonde 14-jarige jongetjes daarentegen zitten midden in een de periode waarin geslachts-en groeihormonen op volle toeren door dat lijf ragen. Dit is nodig om secundaire geslachtskenmerken te ontwikkelen en te groeien. Dat doen kinderen voornamelijk in deze periode.

Het is daarom dan ook een onzinnig advies om hem op een strak eetschema te zetten. Beter eet hij wat hij kan, lees hij zich in zodat hij gezonde keuzes kan maken, gaat hij lekker sporten en kijkt hij over een jaar of 2 wat hij kan doen om progressie te bevorderen.
Dan is hij hopelijk ook geen ocd-erige mong**l tegen de tijd dat hij 18 is, want een puberbrein is nogal gevoelig voor obsessief (eet)gedrag.

Onvoorstelbaar dat een stel volwassen mannen paniekerig doen over eten.

Ja, dat is zeker logisch. Mack heeft duidelijk de periode waarin zijn hypofyse geslachtshormonen ging produceren overgeslagen en is waarschijnlijk daarom zo'n phaggot.
Gezonde 14-jarige jongetjes daarentegen zitten midden in een de periode waarin geslachts-en groeihormonen op volle toeren door dat lijf ragen. Dit is nodig om secundaire geslachtskenmerken te ontwikkelen en te groeien. Dat doen kinderen voornamelijk in deze periode.

Het is daarom dan ook een onzinnig advies om hem op een strak eetschema te zetten. Beter eet hij wat hij kan, lees hij zich in zodat hij gezonde keuzes kan maken, gaat hij lekker sporten en kijkt hij over een jaar of 2 wat hij kan doen om progressie te bevorderen.
Dan is hij hopelijk ook geen ocd-erige mong**l tegen de tijd dat hij 18 is, want een puberbrein is nogal gevoelig voor obsessief (eet)gedrag.

:roflol:

Wat een belachelijk argument om kinderen het advies te geven dat zij zoveel mogelijk moeten eten.
Ik vind het onvoorstelbaar dat er steeds meer gevallen zijn van overgewicht, waaronder ook 14-jarige knulletjes. Deden er maar meer volwassenen paniekerig over eten..

Wat een belachelijk argument om kinderen het advies te geven dat zij zoveel mogelijk moeten eten.
Ik vind het onvoorstelbaar dat er steeds meer gevallen zijn van overgewicht, waaronder ook 14-jarige knulletjes. Deden er maar meer volwassenen paniekerig over eten..

Wil je nu werkelijk impliceren dat obesitas een gevolg is van zoveel mogelijk eten?

Dat je mijn advies volledig uit verband rukt en nog steeds impliceert dat een eetschema voor een 14-jarige een goed idee is, maakt het allemaal niet veel fraaier.
Als ik zijn moeder was dan je irl een paar stompe te pakken.

Wil je nu werkelijk impliceren dat obesitas een gevolg is van zoveel mogelijk eten?

Dat je mijn advies volledig uit verband rukt en nog steeds impliceert dat een eetschema voor een 14-jarige een goed idee is, maakt het allemaal niet veel fraaier.
Als ik zijn moeder was dan je irl een paar stompe te pakken.

Dan zou je irl wel eerst met je belly van de bank af moeten komen..

En ja, overgewicht is een gevolg van te veel eten en te weinig bewegen..
Je advies is waardeloos, ik hoop niet dat je ooit kinderen krijgt.

Ik vind het verder wel opmerkelijk dat je in dit topic al 3 personen hebt weten te beledigen, alleen vanwege een meningsverschil.

Laatst bewerkt:
Dan zou je irl wel eerst met je belly van de bank af moeten komen..

En ja, overgewicht is een gevolg van te veel eten en te weinig bewegen..
Je advies is waardeloos, ik hoop niet dat je ooit kinderen krijgt.

Bingo.
Te veel en te weinig. Woorden die nergens in dit verhaal zijn voorgekomen.
Je interpretatie is waardeloos, ik hoop niet dat je ooit hoeft na te denken.

Bingo.
Te veel en te weinig. Woorden die nergens in dit verhaal zijn voorgekomen.
Je interpretatie is waardeloos, ik hoop niet dat je ooit hoeft na te denken.

Ben je nou achterlijk of gewoon dom? Zo veel mogelijk eten, kans dat ze zich overeten zit er dan al snel in.. maar ik ga verder niet in discussie met iemand die alleen zichzelf kan tolereren, succes met de cardiosessies babe!

Ben je nou achterlijk of gewoon dom?

Contaminatie galore.

Zo veel mogelijk eten, kans dat ze zich overeten zit er dan al snel in..

Zijn er statistieken van die kans?
Je presenteert dit nogal stellig als een gegeven dus ik ben benieuwd naar je onderbouwing.

maar ik ga verder niet in discussie met iemand die alleen zichzelf kan tolereren,, succes met de cardiosessies babe!.

Onvoorstelbaar hoeveel aannames jij in 1 zin weet te proppen.

Terug
Naar boven