robinvanzadel
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 48kg
hallo ik wil gaan bulken, hoelang zou ik dan moeten bulken, en word het dan niet moeilijker om m'n sixpack te trainen ?
grt robin
grt robin

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je bulkt wordt het moeilijk om je sixpack te trainen. Buikspieroefening doen terwijl je je gezicht volpropt met 200 gram whey 90 gram boter en 274 gram kristalsuiker gaat sowieso een kliederbende geven.
waarom probeer je zo grappig te zijn, dat jij verder bent in al dit gedoe, wilt niet zeggen dat je de 'beginners' maar zo moet afkraken.
Negeer hem maar, hij squat als een b*ch.
Als je zo jong bent als jij moet je gewoon zoveel mogelijk voeding naar binnen stampen als mogelijk is.
Hierbij houd je rekening met goede bronnen van eiwit ( vis, kip, ei, rood vlees ) en goede vetten en carbs.
In de sectie waar je dit topic hebt geplaatst zie je allemaal stickies staan, die moet je doorlezen.
Echt een schema aanhouden is een beetje overdreven. Gewoon flink eten, flink trainen en ouder worden. That's it.
hallo ik wil gaan bulken, hoelang zou ik dan moeten bulken, en word het dan niet moeilijker om m'n sixpack te trainen ?
grt robin![]()
'gewoon zoveel mogelijk voeding naar binnen stampen'
over 2 jaar loopt hij erbij als een michelin mannetje
---------- Post toegevoegd 19 May 2013 om 01:59 ----------
Bulken totdat jij vind dat jij vind dat je te hoog staat in vet. Het word niet moeilijker om je sixpack te trainen, wel zal hij steeds minder zichtbaar worden. Vooral als je alles naar binnen stampt en ruim boven onderhoud gaat eten.
Negeer hem maar, hij squat als een b*ch.
Als je zo jong bent als jij moet je gewoon zoveel mogelijk voeding naar binnen stampen als mogelijk is.
Hierbij houd je rekening met goede bronnen van eiwit ( vis, kip, ei, rood vlees ) en goede vetten en carbs.
In de sectie waar je dit topic hebt geplaatst zie je allemaal stickies staan, die moet je doorlezen.
Echt een schema aanhouden is een beetje overdreven. Gewoon flink eten, flink trainen en ouder worden. That's it.
Niet iedereen pre puberale tiener is een dikz*k.
Hij is 14. Een eetschema slaat echt helemaal nergens op. Op die leeftijd is dat alleen met begeleiding een goed idee.
Goed advies zeg, je bent 14 dus je moet zoveel mogelijk eten.. klinkt logisch!

Goed advies zeg, je bent 14 dus je moet zoveel mogelijk eten.. klinkt logisch!
Ja, dat is zeker logisch. Mack heeft duidelijk de periode waarin zijn hypofyse geslachtshormonen ging produceren overgeslagen en is waarschijnlijk daarom zo'n phaggot.
Gezonde 14-jarige jongetjes daarentegen zitten midden in een de periode waarin geslachts-en groeihormonen op volle toeren door dat lijf ragen. Dit is nodig om secundaire geslachtskenmerken te ontwikkelen en te groeien. Dat doen kinderen voornamelijk in deze periode.
Het is daarom dan ook een onzinnig advies om hem op een strak eetschema te zetten. Beter eet hij wat hij kan, lees hij zich in zodat hij gezonde keuzes kan maken, gaat hij lekker sporten en kijkt hij over een jaar of 2 wat hij kan doen om progressie te bevorderen.
Dan is hij hopelijk ook geen ocd-erige mong**l tegen de tijd dat hij 18 is, want een puberbrein is nogal gevoelig voor obsessief (eet)gedrag.
Onvoorstelbaar dat een stel volwassen mannen paniekerig doen over eten.

Ja, dat is zeker logisch. Mack heeft duidelijk de periode waarin zijn hypofyse geslachtshormonen ging produceren overgeslagen en is waarschijnlijk daarom zo'n phaggot.
Gezonde 14-jarige jongetjes daarentegen zitten midden in een de periode waarin geslachts-en groeihormonen op volle toeren door dat lijf ragen. Dit is nodig om secundaire geslachtskenmerken te ontwikkelen en te groeien. Dat doen kinderen voornamelijk in deze periode.
Het is daarom dan ook een onzinnig advies om hem op een strak eetschema te zetten. Beter eet hij wat hij kan, lees hij zich in zodat hij gezonde keuzes kan maken, gaat hij lekker sporten en kijkt hij over een jaar of 2 wat hij kan doen om progressie te bevorderen.
Dan is hij hopelijk ook geen ocd-erige mong**l tegen de tijd dat hij 18 is, want een puberbrein is nogal gevoelig voor obsessief (eet)gedrag.
Onvoorstelbaar dat een stel volwassen mannen paniekerig doen over eten.
Wat een belachelijk argument om kinderen het advies te geven dat zij zoveel mogelijk moeten eten.
Ik vind het onvoorstelbaar dat er steeds meer gevallen zijn van overgewicht, waaronder ook 14-jarige knulletjes. Deden er maar meer volwassenen paniekerig over eten..
Eet gewoon 500 kcal boven je basale ruststofwisseling.
Wat? Als hij ook maar een klein beetje beweegt dan is dit ONDER zijn behoefte. En dat is nog exclusief zijn normale (lengte)groei.Wil je nu werkelijk impliceren dat obesitas een gevolg is van zoveel mogelijk eten?
Dat je mijn advies volledig uit verband rukt en nog steeds impliceert dat een eetschema voor een 14-jarige een goed idee is, maakt het allemaal niet veel fraaier.
Als ik zijn moeder was dan je irl een paar stompe te pakken.
Dan zou je irl wel eerst met je belly van de bank af moeten komen..
En ja, overgewicht is een gevolg van te veel eten en te weinig bewegen..
Je advies is waardeloos, ik hoop niet dat je ooit kinderen krijgt.
Bingo.
Te veel en te weinig. Woorden die nergens in dit verhaal zijn voorgekomen.
Je interpretatie is waardeloos, ik hoop niet dat je ooit hoeft na te denken.
Zo veel mogelijk eten, kans dat ze zich overeten zit er dan al snel in..
maar ik ga verder niet in discussie met iemand die alleen zichzelf kan tolereren,, succes met de cardiosessies babe!.