XXL Nutrition

Bulken

dreamchasers

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
60kg
Ik ben bezig met bulken om zo mijn spiermassa te bevorderen. Doordat mijn lichaam niet gewend is aan dit vele eten moet ik wel 3x per dag naar de wc om mijn behoefte te doen. Heeft het dan nog wel nut om te bulken als alles er toch weer uit gaat? Is dit juist goed of slecht?

gewoon je poep weer op eten!

Ik ben bezig met bulken om zo mijn spiermassa te bevorderen. Doordat mijn lichaam niet gewend is aan dit vele eten moet ik wel 3x per dag naar de wc om mijn behoefte te doen. Heeft het dan nog wel nut om te bulken als alles er toch weer uit gaat? Is dit juist goed of slecht?

Wie zegt dat alles er weer uit komt?

Als je eet, begint je lichaam met het op te nemen om je spieren te voeden, je organen te laten werken, je hersenen enz. De rest komt er gewoon uit maar zal zeker en vast niet even veel zijn dan wat je hebt gegeten. Dus maak je nu maar niet druk met wat er uit komt, maar meer met wat er in gaat :)

is vrijwel normaal. had ik ook last van maar nu iets minder.

Je lichaam is niet gewend aan dit vele eten daarom dat het zo reageert... Hoelang ben je nu al bezig met bulken?

Mocht willen dat ik maar 3x per dag hoefde, 6x per dag is het eerder bij mij.

Niks aan de hand ;)

Idd, je zult wss ook wel minder snoepen waardoor je vaak toch iets meer volume aan eten per kcal binnen krijgt, + dat je sowieso al meer kcal binnen krijgt. Misschien eet je meer vezels dan hiervoor waardoor het allemaal wat sneller doorloopt en je wellicht vaker de krant gaat lezen ipv er in 1x een paar kilo neerlegt :p Wat ironhide zegt, 3x stelt nog niks voor

Ik ga soms maar 2x, but imma shittin a foetus then! Haha nee maar vaker moeten in de bulk is normaal. Je moet je eerder zorgen maken als je in de bulk 2 dagen niet zou hoeven xd

Terug
Naar boven