AndroidHealthClinic

Bulkkuur suggesties

jsfit

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
96kg
Vetpercentage
8%
Beste DBB'ers,

Over 2 maanden wil ik een bulkkuur gaan doen. Nu zou ik graag jullie mening over deze kuur willen.

Test E of Test Cyp
Varieert van 400-1200 per week

Boldenone
1-12 varieert van 400-1200 per week

Anadrol of D-bol
1-7 50mg ed

Wat vinden jullie van de aantallen. En raden jullie test e of test cyp aan. En anadrol of dbol?

Alvast bedankt

Wat is je kuur verleden?

En waarom schrijf je dat hoeveelheden variërend?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom?

Het varieren van je dosissen gaat helemaal nergens over. Je zal hierdoor minder serieus genomen worden dus wordt er ook geen antwoord gegeven op je oorspronkelijke vraag.

Het maakt dus niet uit of je dbol neemt of anadrol - in beide gevallen begrijp je het niet helemaal.

Test e of test cyp zal geen reet uitmaken. 12 weken Bold zou ik inruilen voor deca of tren. Daar zul je meer aan hebben qua bulk .

Doseringen niet opbouwen en afbouwen.

Bijv 500 test en 400 deca voor 12 weken met dboll in de eerste weken. Daar zul je wel goed op gaan. Hou het simpel en succes gegarandeerd.

• Topic Starter Topic Starter
Test e of test cyp zal geen reet uitmaken. 12 weken Bold zou ik inruilen voor deca of tren. Daar zul je meer aan hebben qua bulk .

Doseringen niet opbouwen en afbouwen.

Bijv 500 test en 400 deca voor 12 weken met dboll in de eerste weken. Daar zul je wel goed op gaan. Hou het simpel en succes gegarandeerd.

Top dankjewel! Aan dit soort reacties heb ik tenminste iets. Hoelang zou je dbol gebruiken? 6 weken?

Als je zelf wat had opgezocht dan had je zelf ook wel kunnen weten dat het bs is om je dosissen op te bouwen en af te bouwen.
Vooral bold die al zoveel tijd nodig heeft.
Als je perse bold op 1200 wilt pakken, doe dit dan vanaf het begin tot het eind.

Dan verhoog je de dosis van boldenone, en eerder dat die dosisverhoging op gang komt bouw je weer af.

Much logic. Wow...

Wat mij betreft nog steeds de meest effectieve bulkkuur; test/deca/dbol.

1-3 dbol
1-12 test-e
1-10 deca

Doseringen moet je zelf maar weten, die variëren inderdaad zoals gezegd :)

Terug
Naar boven