Fitness Seller

Gevonden Bumper Plates

yallie

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben op zoek naar bumper plates.
set van 100kg/150kg.
Op zoek naar gebruikte of nieuwe voor een niet al te gekke prijs.

groet,

Hoe toevallig. Ik ook!

Wat vinden jullie een niet al te gekke prijs?

€2/kg. :D

Die van mij zijn allemaal verkocht.

Laatst bewerkt:
Ik heb bumperplates liggen van 20 en 25kg, nieuw in de verpakking, meerdere sets op voorraad. Zwart full rubber, zelfde als fitness-seller, megafitness etc.
2,70 euro per kg.

Hoe lang heb je ze al in gebruik? Heb je de stang al laten vallen vanaf kniehoogte?

Hoe dik zijn die 20 kilo schijven?

20 kilos zijn +-6cm

al paar keer goed laten vallen vanaf kniehoogte en ook al ietsje hoger :D
MP gone wrong, heb ook wel een rubberen vloer maar ik zie niets van schade aan de schijven kleine maand in gebruik :D

Ok, klinkt goed. 6 cm valt nog mee. Nadeel is dat de barbell zo snel vol zit met van die dikke schijven. Hier zou je dan circa 240 KG mee op een barbell kun laden?

Niet dat ik al zo zwaar train, maar met het ook op de toekomst wil ik daar wel rekening mee houden. Misschien een rare vraag, maar stinken ze? Je hoort nogal eens dat goedkoper rubberen schuiven enorm kunnen stinken, vandaar mijn vraag. :D

Ok, klinkt goed. 6 cm valt nog mee. Nadeel is dat de barbell zo snel vol zit met van die dikke schijven. Hier zou je dan circa 240 KG mee op een barbell kun laden?

Niet dat ik al zo zwaar train, maar met het ook op de toekomst wil ik daar wel rekening mee houden. Misschien een rare vraag, maar stinken ze? Je hoort nogal eens dat goedkoper rubberen schuiven enorm kunnen stinken, vandaar mijn vraag. :D

wel die van 25 kg zijn ook 6 breed dus 240 moet zeker lukken denk dat sleeves altijd ergens rond de 40 draaien dus 320 kg kan er op aan bumpers =-)

de eerste week kon je ze idd beetje ruiken maar dat was bij mijn rubberen vloertegels veeeeel erger,

nu hangt er alleen nog een geur van shake scheten

wel die van 25 kg zijn ook 6 breed dus 240 moet zeker lukken denk dat sleeves altijd ergens rond de 40 draaien dus 320 kg kan er op aan bumpers =-)

de eerste week kon je ze idd beetje ruiken maar dat was bij mijn rubberen vloertegels veeeeel erger,

nu hangt er alleen nog een geur van shake scheten
zowel de 20kg's als de 25 kg's van powermark zijn 6cm dik?
Dan ben ik er zeker van dat het meer richting rubber coated gaat dan richting bumper.
Maar soit, nog altijd een mooie prijs voor een mengeling zeg maar :)

zowel de 20kg's als de 25 kg's van powermark zijn 6cm dik?
Dan ben ik er zeker van dat het meer richting rubber coated gaat dan richting bumper.
Maar soit, nog altijd een mooie prijs voor een mengeling zeg maar :)

denk dat die van 20 ietsje smaller zijn op't zicht maar gegevens kwamen van de site :)

Rogue Comp Plates (of Pendlay Elite, zijn dezelfde) zijn 5cm dik voor 20KG omdat ze een grote metalen naaf hebben zoals Eleiko/Werksan/... plates maar ze zijn wel made in China dus goedkoper. Wel nog steeds een pak duurder dan "gewone" bumper plates met een kleine naaf die meestal rond de 8-9cm dik zijn voor 20KG...

Terug
Naar boven