XXL Nutrition

bureaublad geordend - terug bij af

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Ik heb mijn bureablad geordend gisteren. Nu start ik de comp. opnieuw op en staat het weer als eerst. Iemand een idee hoe dit kan?
Ik heb nogal veel programma icoontjes Ongeveer 1/3 deel van het scherm bureaublad.

Ik zit op: XP proff. sp 2.
Bvd.

Uitlijnen op raster afzetten

• Topic Starter Topic Starter
graag maar waar vind ik dat?

rechtermuisknop op bureablad, dan pictogrammen schikken op menuutje ingaan en daar uitzetten

oke thanx! Dat lijkt gelukt te zijn.
Nu heb/kan ik alle icoontjes shikken zoals ik wil, dat lijkt prima te gaan.
Maar ze staan een beetje scheef en zo. Nu wil ik dat er automatisch een beetje mooi in rijtjes en zo geplaats wordt, maar wel dat de volgorde waarin ik het heb geplaatst zo blijft. Waar kan ik instellen dat het schots en scheven wordt verbetered?

hmm dan zou ik mss eerst met raster rangschikken (raster ff aanzetten) en voor je reboot het terug uitzetten

oke dank je.
Nu ben ik klaar met rangschikken. Wil de computer rebooten.
feitelijk gezien heb ik mijn pictogrammen gewijzigd. Moet ik nu ook:
pictogrammen-> gewijzigd selecteren? Voor na het opstarten mijn manier van selecteren vd pictogrammen te krijgen?

De computer sluit zichzelf zojuist af en zegt hertsled te zijn van een ernstige fout.
Zou dit iets van doen kunnen hebben met het verschuiven vd pictogrammen?
Of zou het kunnen zijn, dat het gebeurd omdat er een cd in de cd laden zit?

Laatst bewerkt:
neenee gewoon uitlijnen terug uitzetten als ze gerangschikt zijn en dan rebooten

dat van die ernstige fout kan vanalles zijn niets van aantrekken

automatisch rankschikken dacht ik dat je moest afzetten... maar als het met uitlijnen op raster ook lukt, mij goed :p

Als je windows crasht of je sluit niet mooi af dan kan het zijn dat het weer ****ed is en je mag herbeginnen met schikken

Misschien nog een idee: Heb je je pc niet op de normale manier afgesloten? dan reset hij vaak dat soort dingen, als je het klaar hebt even rebooten op de normale manier ;) hoop dat het helpt!

edit: staat hier boven ook al zie ik ;)

oke jongens, zal het eens bekijken zo, super bedankt so far!

PS: Dat van ernstige fout na her-opgestart doro windows zelf; is toch een vooraf ingesteld iets dat windows in het minste of het geringste, ter beveiliging zichzelf automatisch afsluit?

dat kan echt vanalles zijn van die ernstige fout, als je het niet elke keer ziet geen zorgen over maken

Terug
Naar boven