AndroidHealthClinic

Burn the Fat 2012

vraag

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Hallo iedereen,

In 2012 wil ik afvallen door te cutten.
Stats nu 1m79 89 kg 18 jaar . ( te veel dus )

Voedingsschema zie bijlage. Als ik een fout heb gemaakt zeg het dan aub.
Want heb zelf proberen maken.

Trainingschema zit nog geen cardio in weet niet goed hoe ik hier mee verder moet.

Ik zal nu bijhouden wat ik elkde dag eet en hoe de trainingen gaan.

Tips mogen altijd.

Na een tijd zal ik fotos maken.

Bijlagen

whaaow een 6 daags trainingsschema.... train je al lang? Is dit niet wat veel?

concentreer je niet teveel op gewicht.

ivm met voeding.

1stuk fruit per dag?
je wilt droger worden? minder carbs.
welke activiteiten doe je ?welke job verricht je?
iemand die ganse dag achter bureau zit is niet te vergelijken met iemand die actief aan het werk is.
meer vetten .
meer eiwitten.
meer groenten.

• Topic Starter Topic Starter
concentreer je niet teveel op gewicht.

ivm met voeding.

1stuk fruit per dag?
je wilt droger worden? minder carbs.
welke activiteiten doe je ?welke job verricht je?
iemand die ganse dag achter bureau zit is niet te vergelijken met iemand die actief aan het werk is.
meer vetten .
meer eiwitten.
meer groenten.

ik zit nog op school.
en danku voor de tips

Minder carbs inderdaad, ik zou zelf de druivensap vervangen door bijv 1 appel. Eiwitten en vetten zijn goed. Je mag opzicht nog wat lager zitten met je totale kcal, je kan je totaal met nog 200-300 verminderen door wat koolhydraten (druivensap sowieso) weg te laten. Wees ook voorzichtig met de avondmaaltijd (wat de pot schaft).

Succes!

We missen wat informatie van je om iets zinnigs te zeggen. Individuele producten hebben geen invloed op je resultaat, alleen het totaal telt.

Kijk met onderstaand schema even of je voeding in orde is:

2i92x5z.png

Hey,
ik zit met een soortgelijke missie, ik ben ook 18, weeg 89 kg en ben 184 cm en wil ook van wat vet af, maar ga dat vooral aanpakken door gezond eten, op kcal letten, Rippetoe's Starting Strength, 20 minuten eliptical Cardio na de krachttraining, en parkour/freerunning training wat erg veel rennen/springen/klimmen inhoud (denk aan een hindernisbaan maar dan urban)

Ik ga mijn gewicht wekelijks noteren (en voor mezelf ook een soort van foto logboek aanleggen om later op terug te kijken) . Ik ben benieuwd om te zien hoe het jou vergaat en wens je dan ook veel succes!

Terug
Naar boven