AndroidHealthClinic

Burn the fat feed the muscle

Henkbiceps

Dutch Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m94
Massa
102kg
Vetpercentage
18%
Ik twijfel of ik dit boek ga kopen.

Is het: maak voedingsschema met juiste verhoudingen en goed voedsel, eet op je onderhoud doe cardio en krachtraining eet meerdere kleine maaltijden.

Of is het meer dan een beschrijving van deze basisregels?

Het halve forum zweert erbij, dus er zal wel wat nuttigs in staan.

Ik ken het boek niet.

Is het: maak voedingsschema met juiste verhoudingen en goed voedsel, eet op je onderhoud doe cardio en krachtraining eet meerdere kleine maaltijden.

Komt het wel op neer inderdaad, plus een heleboel verhaal. Is in ieder geval geen rocketscience of iets magistraals, een boek dat je bij de hand neemt bovenstaande te verwezenlijken.

gewoon handig boek voor een beginner als ik om basis en iets meer te leren.

ik ben bij hoofdstuk 3 of zo. het begin is kei en kei saai. maar ik vind dat system dat je alle dinge die je wilt berijken op papier zet alsof je ze al berijkt heb iets goeds man. heeft iets te make met je sub conciousness. en al die dingen.

• Topic Starter Topic Starter
Komt het wel op neer inderdaad, plus een heleboel verhaal. Is in ieder geval geen rocketscience of iets magistraals, een boek dat je bij de hand neemt bovenstaande te verwezenlijken.

Met een hoop typisch Amerikaans motivational gelul erbij zeker:)

Met een hoop typisch Amerikaans motivational gelul erbij zeker:)

valt heel erg mee.

he, je kunt het ook vast wel ergens downloaden als je het niet meteen wil kopen. maar mijn advies: kopen en lezen! dit is echt goed spul als je serieus wat wil gaan doen.

als het hiermee niet lukt, dan ligt het zeker niet aan BFFM

Ik vind van niet. Wel erg uitgebreid allemaal. Voor een beginner heel leerzaam, voor mij veel herhaling maar leest wel lekker weg.

Goede post, stel je voor dat iedereen die het boek niet gelezen heeft dit zal zeggen... zeg dan niks.

• Topic Starter Topic Starter
Is het hetzelfde boek als: "the body fat solution". Is zelfde auteur namelijk en burn the fat hebben ze niet.

pm anders eens iemand hier. kun je het zo krijgen via email
:rolleyes:

Heb hem hier op mijn pc staan, PM maar ;)

Terug
Naar boven