AndroidHealthClinic

Bush: 'Hezbollah moet stoppen met deze shit'

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
De Amerikaanse president George Bush heeft gezegd dat "Hezbollah moet stoppen met deze shit". Dat zou de sleutel zijn tot het einde van de oorlog tussen Israël en Hezbollah in Libanon.

"Wat ze moeten doen is Syrië zover te krijgen dat Hezbollah stopt met deze shit, en het is allemaal voorbij", aldus het letterlijke citaat. Het is alleen niet duidelijk wie de president met 'ze' bedoelde.

Bush was aan het lunchen met andere wereldleiders tijdens de top van de G8. Dat is de top van de acht grootste industrielanden. Tijdens de lunch zei Bush deze zin tegen de Britse premier Tony Blair, maar had hij niet door dat zijn microfoon open stond.

(bron:fok.nl)

Zozo mr Redneck dat zijn nog eens uitspraken...:rolleyes:
Het zou me niks verbazen als Bush Israel nog een paar nuke's gaat geven

Israel is de aggresor hier, dat zijn ze al tijden.
Samen met de USA denken ze alles te kunnen maken... door middel van slopen.

Die Bush is echt de clown van de G8 daar volgens mij. Hoe ik het zie is dat ze allemaal gewoon moeten stoppen met deze 'shit' . Maar ze hebben gewoon allemaal een te groot ego daar, om ook maar 1 stap terug te zetten. Op deze manier is het daar gewoon eeuwig oorlog. We kunnen alleen hopen dat het nooit een nucleaire oorlog wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Wedden dat die samen met Blaire een rapnummer gaat maken: We'll make the world go Boom (shit remix)...:cool:

Wanneer gaat de VN er eigenlijk naar toe?

Peoples zei:
Wedden dat die samen met Blaire een rapnummer gaat maken: We'll make the world go Boom (shit remix)...:cool:
:roflol:

Bush gaat zich bemoeien met het midden oosten conflict, God & Allah sta ons bij.

ik hoop eerlijk gezegd dat iran ze er daar eens goed van langs heeft.......

Vroeg of laat ontstaat er ginder een wereldoorlog:(

Ja, dat staat in de bijbel ofzo. Iets met israel en een dorpsgek ofzo. Bush lijkt me geschikte kandidaat voor de rol van dorpsgek.

Lauw zei:
Ja, dat staat in de bijbel ofzo. Iets met israel en een dorpsgek ofzo. Bush lijkt me geschikte kandidaat voor de rol van dorpsgek.
Dorpsgek ofniet, hij is wel de baas van de wereld.;)

Hij, of de olie en wapenindustrie die zijn campagne en daarmee indirect zijn presidentszetel gefinancieerd hebben?

Sinds wanneer is er iemand baas van de wereld? ???

Outer zei:
Gast, Israel alleen maakt gehakt van Iran en heel midden oosten bij elkaar.

Daarom zouden alle buurlanden van Israel ,inclusief iran,het land moeten overrompelen op hetzelfde moment,een soort van blitzkrieg zeg maar...
De Israelies vormen volgens mij een groter gevaar voor de stabiliteit van de vrede dan de islamitische landen vind ik,ze noemen zichzelf niet voor niets "het verkozen volk".....

Peoples zei:
De Amerikaanse president George Bush heeft gezegd dat "Hezbollah moet stoppen met deze shit". Dat zou de sleutel zijn tot het einde van de oorlog tussen Israël en Hezbollah in Libanon.

"Wat ze moeten doen is Syrië zover te krijgen dat Hezbollah stopt met deze shit, en het is allemaal voorbij", aldus het letterlijke citaat. Het is alleen niet duidelijk wie de president met 'ze' bedoelde.

Bush was aan het lunchen met andere wereldleiders tijdens de top van de G8. Dat is de top van de acht grootste industrielanden. Tijdens de lunch zei Bush deze zin tegen de Britse premier Tony Blair, maar had hij niet door dat zijn microfoon open stond.

(bron:fok.nl)

Zozo mr Redneck dat zijn nog eens uitspraken...:rolleyes:
Het zou me niks verbazen als Bush Israel nog een paar nuke's gaat geven

Ik denk niet dat dit de oplossing is... er is imo geen oplossing moet je kijken... als je ALLE problemen oplost hebben ze binnen no-time weer iets nieuws verzonnen (de gasten in het oosten) elkaar uitmoorden is toch ook geen optie? voor die lui bestaat er gewoon niet zoiets van : vreedzaam naast elkaar leven die leven om elkaar de kop in te slaan krijg ik het idee van.... of zit ik er flink naast?

re:

Outer zei:
Gast, Israel alleen maakt gehakt van Iran en heel midden oosten bij elkaar.

Dat zou ik maar niet te hard roepen, Iran heb een redelijk goed leger...
Nadeel in deze situatie is dat de complete wereld Israel de hand boven het hoofd houdt...

Oh wee als het een Moslim land was geweest die nu zou te keer zou gaan met buitensporig geweld dan zou iedereen het veroordelen maar de Joden daar mag je niets van zeggen, die zijn zielig...

rusa zei:
Dat zou ik maar niet te hard roepen, Iran heb een redelijk goed leger...
Nadeel in deze situatie is dat de complete wereld Israel de hand boven het hoofd houdt...

Oh wee als het een Moslim land was geweest die nu zou te keer zou gaan met buitensporig geweld dan zou iedereen het veroordelen maar de Joden daar mag je niets van zeggen, die zijn zielig...
Israel heeft toch wel iets meer macht dan Iran, verder wordt Israel nu aangevallen door terroristen.
Dus ze moeten zich verdigen, dat er daarbij burgers omkomen is wel triest, maar aan de andere kant, die terroristen maken ALLEEN maar bugerslachtoffers met hun aanslagen.

Terug
Naar boven