MuscleMeat

Bush: 'Hezbollah moet stoppen met deze shit'

Als je het zo bekijkt kan ik niet anders doen dan je gelijk geven...

Maar dat er door buitensporig geweld onschuldigge vrouwen en kinderen omkomen daar stoor ik me wel aan!
Vooral om wat ik al zei dat bijna de hele wereld israel de hand boven het hoofd houdt, en dat zo al 60 jaar...

Helaas hebben we het hier over een uitzichtloos conflict, de een valt de ander aan omdat ze eerst zelf aangevallen zijn, en dat zal nooit meer veranderen in die regio vrees ik...

Tja.

Laatst bewerkt:
Dat is toch net als wanneer hij de middenvinger opsteekt naar de camera bij het voorbereiden van een tv presentatie? Dat zo iemand eigenlijk de wereld mee moet leiden is toch te gek voor woorden?

Ik had het gezien op tv, ****ing grappig :roflol:

Bush heeft gelijk.

Gewoon groot hek om al die landen.....en laat ze mekaar maar lekker afmaken. Dat willen ze toch eeuwenlang en ze doen ook niet anders.... laat ze die shit maar lekker doen

Het is dat Israel een nucleaire macht is anders hadden ze het echt wel zwaar gehad wanneer Syrie en Iran de handen ineen slaan.

pat21 zei:
Het is dat Israel een nucleaire macht is anders hadden ze het echt wel zwaar gehad wanneer Syrie en Iran de handen ineen slaan.
Nah, ook niet
Isreal wordt gesteund door de vs, ze hebben een verschrikkelijk grote voordeel daardoor omdat ze over de nieuwste wapens beschikken
Terwijl isreal enzv het moet doen met oud wapentuig uit de koude oorlog

pat21 zei:

Een tijdje geleden sloegen Egypte, Syrie, Jordanie en Libanon de handen ineen, na een paar dagen was het Israelisch grondgebied ineens een stukje groter..

spiertje16 zei:
Nah, ook niet
Isreal wordt gesteund door de vs, ze hebben een verschrikkelijk grote voordeel daardoor omdat ze over de nieuwste wapens beschikken
Terwijl isreal enzv het moet doen met oud wapentuig uit de koude oorlog

Ze hebben wel degelijk kernwapens en daarnaast inderdaad modern wapenspul. Ik denk trouwens dat je met isreal Iran en Syrie bedoelt?

Outer zei:
Israel heeft toch wel iets meer macht dan Iran, verder wordt Israel nu aangevallen door terroristen. Dus ze moeten zich verdigen, dat er daarbij burgers omkomen is wel triest, maar aan de andere kant, die terroristen maken ALLEEN maar bugerslachtoffers met hun aanslagen.

Israel is meer in oorlog met statenlozen dan met staten. Palestijnen, Hezbollah, het zijn allen geen legers van een land. Dat is een belangrijk verschil.

Daarnaast wordt Israel niet aangevallen. Af en toe een aanslag binnen israel, maar 80% van de aanslagen is buiten israel, in de bezette gebieden op kolonisten. Dat is toch iets heel anders.

Israel wordt niet aangevallen, zelfverdediging is dus een verzinsel om alles te rechtvaardigen.

Laatst bewerkt:
op deze manier blijft dit conflict eeuwig voortduren.
sinds '48 is het daar nog nooit langer dan paar jaar rustig geweest.

Terug
Naar boven