AndroidHealthClinic

Busreis Spanje zomer 2013

malgrat en salou is alle 2 wel chill!
beide met de bus geweest en de bus heen is alleen al dikke pret!
lees: goedkoop bier drinken en magnetron hamburgers eten... kortom echt een studenten reisje;)

t beste pak je een appartement/hotel met alleen avond/middag eten! ontbijt ga je toch niet gebruiken!
Ja dan moet je maar wat langer gaan stappen, dan kun je eerst gaan ontbijten als je terug komt en daarna slapen ;)

Vliegtuig 250a-300 euro in hoogseizoen ( retour ) anders 150 euro ofzo ( retour ).
Ikzelfs was voor 2 weken 800a900 euro kwijt aan eten/zuipen etc, maar zorg dat je echt MINIMAAL 50 euro per dag hebt maar dat is al te weinig vond ikzelf daarom voor de zekerheid meer meegenomen kwam ook zeker van pas )
Hotel/appartement heel verschillend moet je even nakijken.

Jij moet niet stappen maar eten

:roflol: Op zulke momenten hou ik echt van deze site

OT: Busreis kan leuk zijn. 3x gedaan. Vliegtuig 2x met jongeren.
Bij de bus hangt het te erg van je medereizigers af. Als je wil slapen zit er zo irritant k*tkind achter je te k*tten en als je loopt te k*tten wil iedereen slapen.
Als dit toevallig qua timing wel goed uitkomt is het awesome, maar het kan niet op tegen de pijn in je reet na 28 uur zitten (kroatie destijds)

Zeker met het vliegtuig gaan met een 10 daagse busreis zit je daarvan 2.5 dag in de bus waar je volop voor betaald, in het vliegtuig ben je met een 10 daagse reis ook echt 10 dagen in Spanje

• Topic Starter Topic Starter
ga idd met het vliegtuig, denk toch om bij een reisbureau (of online) te boeken ipv zelf iets te zoeken...

Bus is prima te doen, je kan ook royal class nemen dan heb je het echt chill. Vliegtuig is zwaar overdreven, vooral als je kiest om naar een bad plaats in spanje te gaan. Dan zou ik naar een eiland gaan waar je niet met de bus kunt komen.

ik werk liever 1 dagje meer en dan met de vliegtuig gaan dan 2 dagen in de bus zitten. Ben zelf in blanes en albufeira geweest. Was wel leuk maar niet echt mijn ding. Ga denk ik liever een keer naar berlijn.

Terug
Naar boven