AndroidHealthClinic

Cache probleem

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Nu heb ik een 2,5 '' cache (zo'n aliminum vierkant open vierkant waar HD schijven in geplaats kunnen worden en een 3,5'' HD.

Nu zit daar boven een open grotere ruimte met een aliminum bodem.
Daar zou ik in principe de 3,5 HD prima op/in kunnen leggen. Dat zou beteken dat hij met de printplaat de bodem raakt (v. aliminium) en kan helaas niet losgeschroeft worden. Hij heeft eigelijk weinig mogelijkheid om eruit te vallen.

(de lokale C schijf is een 2,5 '' overgens en zit vast geschroeft in de 2,5'' cache maar ligt ook gewoon met de printplaat op de aliminum bodem en heeft eigelijk nooit problemen gegegeven).

Mijn vragen:

1. Kan ik de 3,5'' gewoon zo laten liggen (met printplaat aan de onderkant op de alimium boden van de wat grotere ruimte/cache zeg maar)?

2. Kan dat gewoon, maakt het uit dat de HD niet vastgeschrieft zit, of gaat ie dan over de bodem heen trillen?

3. Had ook al zitten te denken een 3,5'' cache te kopen, maar dan ben ik bang dat de 2,5'' schijf niet gaat passen (te klein voor de 3,5 cahche).

Voor alle duidelijkheid het gaat hier om een interne HD/cache situatie.
Gewoon PC towertje.

Voordat je verder gaat, zou ik eerst even uitzoeken wat cache daadwerkelijk is :D In ieder geval geen houder voor een harddisk.

Anyway, volgens mij zou je de HD prima op de aluminium bodem kunnen leggen, alleen zou ik hem wel proberen op de een of andere manier zo vast mogelijk te krijgen. Je wilt niet hebben dat je HD gaat bewegen/stuiteren.

Snap er geen **** van. bedoel je niet case ofzo?

Een cache (spreek uit: kesj, van het Franse werkwoord 'cacher', verbergen) is

* een opslagplaats waarin veelgebruikte data tijdelijk worden opgeslagen om sneller toegang tot deze data mogelijk te maken, of
* een kopie van een verzameling data op een medium dat sneller toegankelijk is dan het medium waarop de originele data opgeslagen zijn.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cache ;)

• Topic Starter Topic Starter
bedoel een zilvere aliminum vierkantig ''kastje'' voor de HD's die IN de comp zit.

Is het ook goed als ik hem met printplaat naar boven leg (zodat ie bodem met printplaat niet raakt)

dat is een Hdd bay :)
Ja.

• Topic Starter Topic Starter
Jongens het is helemaal opgelost en goed gekomen dank jullie voor de ondersteuning.

Terug
Naar boven