AndroidHealthClinic

caffeine maakt me lam

patmuscle

Huge Freak
Waardering
770
ik vind dit heel erg raar, caffeine zou normaal gesproken zorgen voor energie maar ik had net een pil genomen(250mg per pil) en ik ben zo lam als een zombie, ben misselijk, duizelig, bonkende koppijn

whats wrong

???

Sommige mensen zijn heel gevoelig voor caffeine,heb je dit van koffie ook ?

Ik ken dat gevoel, heb het ook eens gehad van een pre-workout. Je bent wss overgevoelig voor (deze hoeveelheid) caffeine en ik zou het eens proberen met een half pilletje.

zijn die van xxl geen caps maar tabs dan?
Heb vrijdag mijn rijexamen en was van plan er ook een te pakken heb ze gister besteld
wordt er ook vaak lam van ik zal er wel eerst een hele proberen en anders n halve

genoeg water drinken scheelt veel, cafeïne onttrekt vocht

zijn die van xxl geen caps maar tabs dan?
Heb vrijdag mijn rijexamen en was van plan er ook een te pakken heb ze gister besteld
wordt er ook vaak lam van ik zal er wel eerst een hele proberen en anders n halve

voor je rijexamen moet je juist relaxt zijn man,stel je voor dat je er een beetje heftig op reageert en je zit daar helemaal hyper achter het stuur haha

Caffeïne overdose. 250mg is ook wat veel als je geen caff gewoon bent, zijn toch 3 sterke koffies die je tegelijk naar binnen gooit.

Is even stom, maar gaat na een paar uurtjes wel over.

voor je rijexamen moet je juist relaxt zijn man,stel je voor dat je er een beetje heftig op reageert en je zit daar helemaal hyper achter het stuur haha

Ja dat is waar maar ik had op wiki gelezen dat cafeine zicht en reactietijd tijdens het rijden zou verbeteren :P

Maar was niet van plan 250mg naar binnen te gooien 125mg had ik ingeschat.

drink dan gewoon 2 koppen koffie ofzo..

je kan beter van die examen drugs nemen waar je relaxt van wordt..
anders zie ik niet wat voor extra's koffie je kan bieden..
je moet gewoon goed kunnen rijden, ook zonder caffeine..

ja dat klopt maar zou het nemen van cafeine je reactietijd en dus je rijgedrag niet verbeteren?

• Topic Starter Topic Starter
**** zeg ben net wakker, ff geslapen gaat alweer wat beter mag nog niet helemaal

geen caffeine meer voor mij hoor

Je reactietijd verbeteren is toch niet niet hetzelfde als je rijgedrag verbeteren.
Het kan ook betekenen dat je nog minder tijd nodig hebt om een verkeerde beslissing te nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Sommige mensen zijn heel gevoelig voor caffeine,heb je dit van koffie ook ?
weet ik niet drink nooit koffie

met redbull merk ik het ook als ik 1 blikje drink word ik gewoon heel lam en slaperig maar dit caffeine pil is vele male erger

NIet zo raar. Deze pillen zijn veel sterker dan zo'n overpriced redbull

Ik ben ook gevoelig voor caffeine. 1 bak cappuchino of espresso gaat nog wel, maar 2 of meer gaat mis en een caffeine pil al helemaal. Na veel caffeine pis ik om de kwartier!

Terug
Naar boven