Fitness Seller

Call of Duty Black Ops 2

Heb alleen nog MP gespeeld. Levels zijn lekker divers, graphics zijn idd niet zo heel bijzonder. Nog een beetje testen qua wapens enzo maar opzich bevalt het wel goed. Wel is bij mij al 2x de verbinding met de server verbroken en dan kom ik er ook niet meer in.

Gewoon weer een nieuwe COD, verwacht niet te veel en niet te weinig.

Meer van hetzelfde. Speel lekker soepel zoals vanouds.

Vermaak me er prima mee. Wel wat technische problemen, zoals nu.... Krijg geen verbinding:mad: (PS3) En gister een paar keer een vastloper gehad.

Bij BO2 hebben ze wel een werkende voip in kunnen bouwen? Of is deze net zo crappy als bij MoH:AW

graphics vallen reuze goed mee gewoon beetje forcen op pc he!

pick10 systeem is schitterend

ben blij dat ze zich op gameplay richten ipv pure graphics

Same shit different name

Welk console spelen jullie het.

Twijfel of ik het op de pc ga halen, vind eerste BO niet zo vet maar MW2 wel. met welk spel kan je het beetje vergelijken?

Krijg BO2 waarschijnlijk morgen binnen. Verwacht, zoals iedereen al aangeeft, meer van hetzelfde soort gameplay.

Niks mis mee imo.

M40A3 zit er weer in, Voelt deze hetzelfde als Bij Cod4?
Graag iemand die beetje kan QSen en dit verschil voelt, moet dit weten voor ik er überhaupt over nadenk om hem te halen.

Eindelijk weer een lekker soepele game-play als in MW in BO2!!
Eerst BO heb ik na 3 dgn alweer verkocht,.. dat was echt bagger!!

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer is hij uitgekomen op de pc?

Wat zitten er veel campers bij dit spel!

Moet er nog achter komen wat een goed wapen is, speel op het moment nog met de mp7.

Wat zitten er veel campers bij dit spel!

Moet er nog achter komen wat een goed wapen is, speel op het moment nog met de mp7.

dat zit eigenlijk wel in elke shooter :)

ik sla deze over... zonde centjes... moet eerlijk bekennen dat ik meer bf3 speel op het moment:o

Heb em gisteren ook gehaald, is wel wat beter dan BO maar de verschillen zijn niet gigantisch, ik ben zelf toen overgestapt naar BF3, ik mis nog steeds de ruimte en voertuigen en alles blijft maar een beetje close quarters (mijn mening).
Vind het allemaal een beetje hetzelfde, net zoals MOH Warfighter, viel me ook vies tegen.

Terug
Naar boven