XXL Nutrition

Call of Duty Black Ops 2

Wapens hebben geen eens recoil. Flut spel van niks, gemaakt voor noobs. Ga toch CS spelen.

Wapens hebben geen eens recoil. Flut spel van niks, gemaakt voor noobs. Ga toch CS spelen.

Ooit al eens een echt relatief nieuw wapen afgevuurd?

Hevige terugslag is a thing of the past...

En dan nog 13 jaar er bij voor 2025...

Ik kom van cs familie, kan evengoed dat bashen...

Weinig recoil is voor iedereen dus dat haalt het niveau niet naar beneden e

Haters gonna hate.

• Topic Starter Topic Starter

Juist allemaal top of the line nieuwe wapens, ook die stealth dekens die je onzichtbaar maken, die dingen bestaan toch al of niet?

Beter dan mw3 imo... Van mij part een van de beste cod vind ik zelf.
Add me op ps3 @lesevke

Pfff, ik weet niet wat er aan de hand is, maar op de ps3 lijkt het wel of ik 300 hits nodig heb om te killen, en om mij te killen maar 3. Beetje frustrerend omdat ik weet dat ik eerder ben met schieten.

Pfff, ik weet niet wat er aan de hand is, maar op de ps3 lijkt het wel of ik 300 hits nodig heb om te killen, en om mij te killen maar 3. Beetje frustrerend omdat ik weet dat ik eerder ben met schieten.
Lmao heb net hetzelfde probleem op xbox, ze killen me na 2 hits en om hen te killen duurt het eeuwen...

of jullie kunnen het gewoon niet? geen probleem hier

Yup, spray and pray. Zitten nauwelijks nog skill elementen in. Als je echt een hardcore CS speler was, zou je nooit COD ook maar aanraken. Maar laat ook maar. Iedereen hobbelt toch elkaar achterna. Is de nieuwe generatie shooters. Spreekt de casual gamers wel aan. En multiplayer shooters spelen op een console? lol. Maar ga het ook niet allemaal uitleggen. So mad! :D

Laatst bewerkt:
speel op pc :)

vind op cs het awp gezaag er teveel aan,
is zeker geen slechte game, redenen genoeg waarom de game zo zot lang mee draait.
maar 'casual' is daarvoor niet slechter..

en spray and pray , iemand die deftig speelt met burst fire maakt toch automatics zwaar af..

Yup, spray and pray. Zitten nauwelijks nog skill elementen in. Als je echt een hardcore CS speler was, zou je nooit COD ook maar aanraken. Maar laat ook maar. Iedereen hobbelt toch elkaar achterna. Is de nieuwe generatie shooters. Spreekt de casual gamers wel aan. En multiplayer shooters spelen op een console? lol. Maar ga het ook niet allemaal uitleggen. So mad! :D

vast geroeste pc CS gamer in da house!

vast geroeste pc CS gamer in da house!

Quake,CS 1.3/1.6/source/global. Dat zijn pas games! Ben dan ook een k*t fanboi. Maar begin nu al te oud te worden voor die crap. Merk dat mijn twitch skills minder zijn dan vroegah. Wat weer resulteert in meer campen. Erg jammer allemaal. Speel nog nauwelijks.

vandag iets zwaar k*t ondekt in pc versie;

er zijn bugs met nieuwe AMD kaarten waar je een Disconnect krijgt op bepaalde map,
aangezien het geen dedicated servers zijn kan je de map niet ontwijken.
3 maal gedropt in game = disconnect = stomme maatregel genaamd probation waardoor ik 5 minuten moet wachten eer ik weer een game kan spelen

/ragequit voor vandaag :)

Zit infinite sprint hier in? Anders haal ik em echt niet. Zat in mw2 en bo1 wel. In mw3 hadden ze het opeens er uitgehaald -> veel meer campers opeens.

Terug
Naar boven