Omni20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wapens hebben geen eens recoil. Flut spel van niks, gemaakt voor noobs. Ga toch CS spelen.
Wapens hebben geen eens recoil. Flut spel van niks, gemaakt voor noobs. Ga toch CS spelen.
Ooit al eens een echt relatief nieuw wapen afgevuurd?
Hevige terugslag is a thing of the past...
En dan nog 13 jaar er bij voor 2025...
Ik kom van cs familie, kan evengoed dat bashen...
Weinig recoil is voor iedereen dus dat haalt het niveau niet naar beneden e

Lmao heb net hetzelfde probleem op xbox, ze killen me na 2 hits en om hen te killen duurt het eeuwen...Pfff, ik weet niet wat er aan de hand is, maar op de ps3 lijkt het wel of ik 300 hits nodig heb om te killen, en om mij te killen maar 3. Beetje frustrerend omdat ik weet dat ik eerder ben met schieten.
Pfff, ik weet niet wat er aan de hand is, maar op de ps3 lijkt het wel of ik 300 hits nodig heb om te killen, en om mij te killen maar 3. Beetje frustrerend omdat ik weet dat ik eerder ben met schieten
of jullie kunnen het gewoon niet? geen probleem hier

Lmao heb net hetzelfde probleem op xbox, ze killen me na 2 hits en om hen te killen duurt het eeuwen...
Pfff, ik weet niet wat er aan de hand is, maar op de ps3 lijkt het wel of ik 300 hits nodig heb om te killen, en om mij te killen maar 3. Beetje frustrerend omdat ik weet dat ik eerder ben met schieten.
Ooit al eens een echt relatief nieuw wapen afgevuurd?
Hevige terugslag is a thing of the past...
En dan nog 13 jaar er bij voor 2025...
Ik kom van cs familie, kan evengoed dat bashen...
Weinig recoil is voor iedereen dus dat haalt het niveau niet naar beneden e

Yup, spray and pray. Zitten nauwelijks nog skill elementen in. Als je echt een hardcore CS speler was, zou je nooit COD ook maar aanraken. Maar laat ook maar. Iedereen hobbelt toch elkaar achterna. Is de nieuwe generatie shooters. Spreekt de casual gamers wel aan. En multiplayer shooters spelen op een console? lol. Maar ga het ook niet allemaal uitleggen. So mad!![]()

Zit infinite sprint hier in? Anders haal ik em echt niet. Zat in mw2 en bo1 wel. In mw3 hadden ze het opeens er uitgehaald -> veel meer campers opeens.
MW2 en BO1 hadden vosmij ook geen unlimited sprint...