XXL Nutrition

Calorie behoefte Bulken!

theone97

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
61kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

aangezien ik dun ben wil ik gaan bulken en daarna cutten. Maar ik heb geen flauw idee wat mijn calorie inname moet zijn.. en welke oefeningen het beste zijn. (maar vooral hoeveel calorieën ik nodig heb)

Ik heb een 'testje' gedaan, eerst met 1-3 keer bewegen per week (ik train ma/wo/vr)
maar dat leek weinig dus heb ik ook 3-5 keer bewegen uitgerekend.

mijn vraag is: hoeveel moet ik nou eten om te gaan bulken? want ik ga sporten dus heb ik weer extra calorieen nodig maar ook omdat ik spieren wil bouwen en dus aankomen.

Foto1 (1-3x sporten) :

ixqxav.jpg

Foto2 (3-5 x sporten)
:

2q0u0kk.png

Heel erg bedankt, voor de moeite ;)

Probeer eens een voedingsschema obv 2700-2800 kcal en kijk wat de weegschaal doet.

Weet je hoeveel je normaal gesproken eet als je stabiel bent in je gewicht? Dat is je onderhoud.
Schrijf 2 weken lang precies op wat je eet, en weeg jezelf elke ochtend na het plassen.
Na 2 weken kijk je wat er met je gewicht is gebeurd. Is het hetzelfde gebleven dan pak je het gemiddelde aantal calorieën dat je de afgelopen 2 weken hebt gegeten, dat is je onderhoud.
Voeg hier ongeveer 500 calorieën aan toe om te bulken.
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Weet je hoeveel je normaal gesproken eet als je stabiel bent in je gewicht? Dat is je onderhoud.
Schrijf 2 weken lang precies op wat je eet, en weeg jezelf elke ochtend na het plassen.
Na 2 weken kijk je wat er met je gewicht is gebeurd. Is het hetzelfde gebleven dan pak je het gemiddelde aantal calorieën dat je de afgelopen 2 weken hebt gegeten, dat is je onderhoud.
Voeg hier ongeveer 500 calorieën aan toe om te bulken.
Succes!

Bedankt!

Terug
Naar boven