MuscleMeat

Cam stiekem aandoen

bestaat der een programma of iets waarmee je de webcam op msnvan de anderaan kunt zetten,, zonder dat de ander dat te weten komt:o :p :D

ik zet me cam voor je aan wanneer jij het wilt:D
ik heb idd gehoord dat zo'n proggy wel bestaat :scratch: maar ja daar zal vast al lang een security fix voor zijn:p

Ja .. dat kan... als je maar weet hoe ... Vandaar de cam ook altijd in de lucht kijkt hier ;)

Weet je dat het ook erg leuk is te horen wat mensen zeggen ?? Mic staat nl vaak ook standaard aan :p

Dat is gewoon een kneus die zich als vrouw voordoet.

Zo'n zielig figuurtje wat rukkend achter zn pc door het leven moet omdat ie te lelijk is om gewoon een wijffie te scoren.

Rot toch op hier,zielig figuur.

bestaat der een programma of iets waarmee je de webcam op msnvan de anderaan kunt zetten,, zonder dat de ander dat te weten komt:o :p :D

Aldijana is een GLUURDER!!!!!

En daarna wil je zeker onze msn adressen zodat je je stiekem kan klaarvingeren als wij poedelnaakt (wij dragen nooit kleren, want dan kan je net zo goed niet trainen natuurlijk) en onwetend voor de webcam zitten....

edit: oh, ik lees nu Testo zn post. Het is een gozer.... Dan kost een webcamshow net als bij iedereen gewoon 5 euro

Erca verziekt de markt :mad:

Goedkope webcamslet! :mad:

Terug
Naar boven