AndroidHealthClinic

Carb back loading

indo29

Cool Novice
Waardering
1
Ik ben nu bezig met Carb back loading. Heb alles erover gelezen. ( incl het forum)
Maar waar veel onduidelijkheid over blijft is wanneer te back loaden?
De ene zegt na de training en de ander zegt dat je moet back loaden op een NIET trainingsdag ofwel de dag VOOR je training.
Zijn er wellicht mensen hier die ervaring hebben met dit?

Ik ben sowieso niet zo van carbcyclen

Na je training

Je moet carb backloaden voor je VOLGENDE training. Maar ik vond elke dag carbbackloaden beter qua herstel. Ik word er iig leaner/sterker tezamen van.

A omdat als er meer mensen zijn die zeggen dat carb cyclen k*t is jij misschien je plannen herziet waardoor je meer resultaat kan boeken, mocht dat ter sprake zijn (dus zodat jij wat kan leren)

of

B omdat er misschien veel mensen zijn die toch voor zijn, zodat ik mijn mening kan herzien en zelf wat kan leren.

Goed genoeg? :)

• Topic Starter Topic Starter

Dat is wat ik nu ook doe maar bij training om de dag zou je moeten loaden op de rustdagen

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Je moet carb backloaden voor je VOLGENDE training. Maar ik vond elke dag carbbackloaden beter qua herstel. Ik word er iig leaner/sterker tezamen van.

Alleen wat ik dan niet begrijp. Kiefer heeft het over snelle koolydraten omdat die een insuline piek veroorzaken. Maar als de koolydraten voor de trainingsdag erna zijn wat is dan nog de nut van snelle carbs vraag ik me af. Daar zit mijn punt.

Terug
Naar boven