XXL Nutrition

cardio en tboll

ronaldo

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,
Ik ben nu in de 2de week van men tboll kuurtje(eerst 2weken var).
Maar nu heb ik een probleem met men mtb prestaties,men benen doen al pijn vanaf de eerste km.
Zou dit door de tboll komen?
Men kracht op de fitness is mooi toegenomen(+10 kilo op de bench)en 2kilo spiermassa erbij,maar men benen voelen aan als slappe vodden.
Is er nog iemand die dit heeft gehad met tboll(slechte cardio enz)?

Groeten

Nogal vage kuur? Eerst maar 2 weken var en dan 2 weken tbol? Moest je restjes opmaken :p

Maar ik had geen last van slappe benen op de tbol..wel dat spieren eerder gepompt raakten. Ik kan me voorstellen dat opgempompte benen niet echt relaxed zijn bij het rennen. Maar wat bedoel je met "ze voelen als slappe vodden", dat je geen kracht hebt in je benen of voelen ze gewoon raar?

misschien krijg je inderdaad snel een pomp in je benen, lijkt mij niet echt bevordelijk. die middelen die jij hebt zijn ook niet echt geschikt voor duursporten, meer voor maximale inspanning.

Man man ,tboll kan je nix me doen op de atb.Alleen zoals Loo al zegt je benen zitten direct vol en dient voor explosieve kracht + groei .Daar kan je dus als renner nix mee doen .

Blijf gewoon var nemen en laat die tboll links liggen ,van var zal je wel wat power krijgen .Eventueel met wat boldenone eq ,maar dat is wel wa laat om mee te beginnen nu .

var eventueel door trekken voor 8 weken op 50 a 60 mg ED . Maar beter zou zijn test suspens of winnie ject bij nemen .

Bv :
week 1 tot 4 /60 mg var Ed
week 4 tot 8 /50 mg winnie ject EOD
week 8 tot 10 /40 mg nolva ED
week 10 tot 12 /20 mg nolva ED

Dan ga je als duursporter veel meer resultaat hebben !

• Topic Starter Topic Starter
oorspronkelijke" kuur 'is 2weken var gevolgd door 4 weken tboll.
Ik had al eens een "kuurtje"var gedaan en is goed bevallen en nu wou ik eens tboll erbij nemen.
Met slappe vodden bedoel ik dat ze direct vol aanvoelen en pijn doen.
Ik had dit wel verwacht maar niet zo erg.
bedankt voor de reacties.

volgend jaar enkel var dan maar

Winstrol (Stromba),tabs genaamd stanazolol .Van deze ga je als duursporter ook goed met zijn ,nu ik geef alleen voorkeur aan ject's . deze kan je wel ni met hopen slikken want zijn niet erg goed voor de lever .

Verder kan je eens in boeken lezen die geschreven zijn door of over renners ,staat hier en daar wel bij wat gebruikt wordt en wat niet . Boeken van willie voet zijn verhelderend :)

als je echt als duursporter prestatieverberende middelen wilt nemen, dan zou ik meer aan boldenone denken, ivm toename rode bloedcellen.

een duursporter (aerobe sporter) heeft niks aan recrutering van spiervezels (witte spiervezels), het gaat hier immers niet om kracht maar uithoudingsvermogen.

als je als bb af en toe een rondje rent; **** it en pakken die massa :P

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben eigenlijk een duursporter die massa op zen lichaam wil behouden.
Al eens een rennerlichaam gezien!!
Anavar was tot nu toe redelijk.
ik kan nu alweer een paar maanden nadenken
Het probleem is..ik kan niets thuis hebben liggen...en dan moet je al bijna met tabs gan werken..ik kan moeilijk op men werk een spuit zetten

groetjes

Terug
Naar boven