XXL Nutrition

cd emulator

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Heeft iemand een progje om een cd naar hardeschijf te kopieren freeware of met crack oid?

==KARMA==>

daar heb je deamon tools voor

Windows MediaPlayer heeft dat ook gewoon hoor. Anders moet je een speciaal rip programmatje hebben.

met clone cd maar je een image en met deamon tools kan je er een virtual drive maken en dat is ook wat ie vroeg

correct me if im wrong

jeanmichel zei:
met clone cd maar je een image en met deamon tools kan je er een virtual drive maken en dat is ook wat ie vroeg

correct me if im wrong
ja in de topictitel wel, maar hij heeft gewoon het verkeerde woord gebruikt denk ik, kijk maar wat hij wil.

@topicstarter

Bedoel je een programma die een image kan maken en dat je die image dan kan mounten in een virtuele cd-rom speler?

• Topic Starter Topic Starter
Panharing zei:
@topicstarter

Bedoel je een programma die een image kan maken en dat je die image dan kan mounten in een virtuele cd-rom speler?
Ja dat bedoel ik. Ik wil programma's die cd's nodig blijven hebben kunnen gebruiken zonder de cd er steeds in te doen.

Maar bedankt ik ga clone cd en deamon fixxen, karma zal ik fixxen.

waarom dan niet gewoon de boel rippen aangezien het over mp3's gaat?

bartp zei:
Ja dat bedoel ik. Ik wil programma's die cd's nodig blijven hebben kunnen gebruiken zonder de cd er steeds in te doen.

Maar bedankt ik ga clone cd en deamon fixxen, karma zal ik fixxen.

Ik kan dan Alcohol 120% aanbevelen. Dan heb je alles in een goed brandprogramma met emulatie mogelijkheden etc.

Of nero 7..
rippen, branden, emuleren enz enz.. mooi pakket ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja, het werkt weer.

Terug
Naar boven