Fitness Seller

CDA wethouder : geef junks een paar maand vakantie in Portugal om af te kicken

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.658
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Het Haagse CDA-raadslid Wil Vonk heeft een uniek plan gelanceerd om junks te laten afkicken. Drugsverslaafden moeten drie maanden tot een half jaar lang afkicken in een vakantieboerderij in het Portugese Algarve. Met behoud van uitkering.

Het grapje kost 350 euro per dag en het experiment moet starten met 20 junks. Vonk, ook voorzitter van de vrijwilligersorganisatie Moedige Moeders, denkt dat de junks in een rustige en zonninge omgeving weer helemaal tot zichzelf komen. Ze krijgen geen drugs meer maar leren weer boodschappen doen en het huishouden. Ook mogen ze op een gegeven moment kamperen en vissen.

Volgens Vonk is dit project a 350 euro per dag relatief goedkoop. "Als je dit in Den Haag zou doen, ben je veel duurder uit, alleen al aan huishuur." Vonk moet nog toestemming vragen of een deel van de kosten betaald mogen worden uit de uitkering of persoonsgebonden budget van de deelnemers.

FOK!frontpage / Nieuws / 'Laat junks half jaar afkicken in Algarve'

Ik denk dat ik maar eens wat bruin ga halen. Paar maandjes vakantie zie ik wel zitten.

en je hebt er de fysiek voor?

Een jaartje aan de basecoke zou jou verbranding een goede impuls geven.

Waardeloos voorstel van de Christenen overigens. Inderdaad kan je eigen omgeving een behoorlijke drempel zijn om afscheid te nemen van het spul als je het daar hebt leren kennen.

Maar uiteindelijk moet je ook weer terug en clean blijven, dat staat zo ongeveer gelijk aan clean worden in je eigen omgeving. Dan heb je een nog sterkere opbouw dan het risico op terugval wanneer je eigen omgeving z'n intrede weer maakt.

schandalig dit, ze nog een beetje gaan verwennen met een reisje...

dwangarbeid moeten ze krijgen om hun verslaving uit te zweten.

:whip:

net zoiets als een tijd geleden met dat Suriname-project a raison van 50duizend euro per persoon?
;)

sommigen leren t nooit............

Ze kunnen ze beter naar oost-europa/rusland/china sturen. Niet een relaxed land zoals portugal. Zullen zij ook blij mee zijn, al die klotejunks van ons.

Ze kunnen ook een kamp in Siberie bouwen en ze daar naartoe gooien. Of in Friesland ofzo.

Beter een kamp Rottummeroog, dat verdwijnt langzaam in zee.

hier word je toch nie goed van... ik werk me de t*ring.. en dan kan ik voor die klootzakken een vakantie gaan dokken... want daar komt het wel op neer straks.

Hé.. fl**ker op met die gasten... moet ze daar niet hebben hoor.. dat ik in Albufeira meer Nederlanders tegenkom dan hier bij mij in de buurt is tot daar aan toe.. maar als dan ook m'n portemenee niet meer veilig is vind ik toch wel te ver gaan...

Ze kunnen beter Wil Vonk een enkeltje Rottummerplaat geven, kan ze de rest van haar leven lekker tot rust komen.

dan durven ze dit plan nog uniek te noemen ook. :roflol:
hoe ernstig!

Terug
Naar boven